نسخه چاپی

بازگشت آرامش به پایتخت سوریه/ 4 هزار تروریست كشته شدند

منابع آگاه با اشاره به بازگشت آرامش به دمشق و دیگر شهرهای سوریه در پی عملیات گسترده ارتش، از كشته شدن 4 هزار تروریست و بازداشت 7 هزار نفر دیگر از آنان خبر می دهند. آنها همچنین از پایان قریب الوقوع و موفقیت آمیز عملیات "قطع سر افعی" از سوی ارتش سوریه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار النشره که در سوریه حضور دارد در گزارشی از بازگشت تدریجی آرامش به مناطق مختلف دمشق خبر داد.

در این گزارش آمده است: دمشق، پایتخت سوریه همان شهری است که چند روز پیش شاهد درگیریهای شدید ارتش سوریه و گروههای مخالف بود. این درگیریها پس از کشته شدن 4 تن از رهبران نظامی سوریه تشدید شده بود اما برای اطلاع از اوضاع دقیق دمشق ترجیح دادیم از نقاط مختلف آن بازدید کنیم.

"ماهر الخطیب" خبرنگار النشره در ادامه گزارش میدانی خود را از نقاط مختلف پایتخت سوریه با انتشار تصاویری تکمیل کرده و تاکید می کند: از منطقه المصنع (مرز سوریه و لبنان) تا نقاط مختلف دمشق بر خلاف اخباری که اخیرا منتشر شده بود، شاهد ناآرامی نیستیم و روند طبیعی زندگی جریان دارد.
به طور کلی در بازدید از مناطق مشهور دمشق شامل العباسیین، التجاره، الصالحیه، رکن الدین ، الحمیدیه، المزه، المرجه، المزرعه، العدوی، خیابان بغداد، الحمرا و الثوره نشانی از وقوع درگیریهای شدید در آنها نیافتیم.

در ادامه برخی از شهروندان سوری در گفتگو با خبرنگار النشره تاکید کردند که هما کنون می توان گفت که آرامش 80 درصدی در پایتخت حکمفرماست.

از سوی دیگر، منابع آگاه سوری از پایان قریب الوقوع و موفقیت آمیز عملیات "قطع سر افعی" از سوی ارتش سوریه خبر دادند. بنابر این گزارش در این عملیات سنگین 7 هزار تروریست دستگیر، 4 هزار تروریست کشته و 18 افسر اطلاعاتی غربی و عرب تبار بازداشت شده اند.

۱۳۹۱/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...