نسخه چاپی

تحصیل 500 زندانی اوین در دانشگاه

مدیر بازداشتگاه اوین از تحصیل ۵۰۰ زندانی این زندان در دانشگاه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: مدیر بازداشتگاه اوین از تحصیل ۵۰۰ زندانی این زندان در دانشگاه خبر داد.

با فرا رسیدن فصل امتحانات پایان ترم نیمسال اول ۹۵-۹۴ مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور، امتحانات مرکز علمی کاربردی بعثت۱ بازداشتگاه اوین در ۳ رشته تحصیلی، تربیت مربی قرآن کریم، مترجمی زبان انگلیسی و مدیریت کسب و کار با حضور بیش از ۱۰۰ دانشجو آغاز شد.

یوسفی مدیر بازداشتگاه اوین گفت: با عقد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های پیام نور و جامع علمی و کاربردی مددجویان علاقمند به تحصیل می توانند در دوران محکومیت از امکان ادامه تحصیل و ورود به دانشگاه بهره مند باشند و هم اکنون بیش از ۵۰۰ نفر از مددجویان بازداشتگاه اوین در مقاطع تحصیلی دبیرستان، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند و همزمان درحال طی دوران محکومیت هستند.

وی افزود: رشد علمی و فرهنگی در جامعه از میزان جرایم هر جامعه می کاهد و هرچه باسواد در یک جامعه بیشتر باشد سطح آگاهی و شعور و فرهنگ اجتماعی بالاتر است و به هر میزان اطلاعات و دانش مددجویان و افراد ارتقاء یابد سطح یادگیری و کسب مهارتهای اجرایی در زندان جهت اصلاح و تربیت مجدد نیز افزون خواهد شد. در حال حاضر تحصیل و علم آموزی برای کلیه مددجویان از سطوح مقدماتی تا تحصیلات عالی دانشگاهی در این مرکز امکان پذیر است و هیچ گونه محدودیتی برای ادامه تحصیل حین گذراندن دوران محکومیت برای مددجویان وجود ندارد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...