نسخه چاپی

توهین یكی از علمای سعودی به شیخ نمر

عضو هیأت كبار علمای عربستان خاطر نشان كرد كه اعدام شیخ باقر النمر در راستای اجرای حدود شرعی بوده است.

به گزارش نما به نقل از رسا، عبدالله بن محمد مطلق از اعضای هیأت کبار علمای سعودی و مشاور دیوان حکومتی با استقبال از حکم اعدام شیخ نمر در این کشور گفت: اجرای حکم شرعی در حق 47 تن از اعضای فرقه ضاله، انطباق حدود شرعی علیه مفسدان فی الارض است.

عبدالله مطلق با اشاره به اینکه اعدام‌ تنها راه درمان فساد فی الارض است، افزود: اجرای حدود شرعی تنها راه جلوگیری از فساد و عامل بازدارنده مهمی در این زمینه است. عربستان در سال‌های اخیر شاهد آسیب‌های فراوان از جانب این گروه فاسد مانند کشتار بیگناهان و سربازان امنیتی، تخریب زیرساخت‌ها، تخریب وجهه اسلام و مسلمانان و ترساندن شهروندان بوده است.


وی خاطر نشان کرد: سزای مفسدان همان احکام صادره از سوی دادگاه‌های شرعی و قضات محاکم قضایی است که با دقت به بررسی موضوعات پرداخته و متناسب با ادله شرعی و تحقیق در احکام دین، حدود شرعی را اجرا می‌کنند.


عضو هیأت کبار علمای عربستان با بیان اینکه اعدام این 47 تن نصیحتی برای تمامی کسانی است که در دریای گمراهی گام نهاده و به وسوسه‌های شیطان گوش فرا می‌دهند، تصریح کرد: تمامی کسانی که به دنبال پیروی از شیطان و فرقه گمراه کننده هستند بدانند که حکم اعدام در حق آنان اجرا خواهد شد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...