نسخه چاپی

مرصاد دومین شكست مفتضحانه

عکس خبري -مرصاد دومين شكست مفتضحانه

معاون ستاد كل نیروهای مسلح گفت: مرصاد دومین شكست مفتضحانه وعده حضور دشمنان نظام در ایران بود.

سردار محمدجعفر اسدي معاون ستاد كل نيروهاي مسلح درگفتگو با باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه حمله منافقين به مناطق غربي كشور با هدف موهوم رسيدن به پايتخت و سرنگوني نظام جمهوري اسلامي در قالب عملياتي به نام"فروغ جاويدان"، غروب جاويداني را براي منافقين رقم زد، گفت: عمليات مرصاد براساس آيه شريفه "انّ رَبّكُمُ الْمِرصاد" به معني خدا در كمينگاه منافقين و كفار است، نام گذاري شد و به لطف خدا نيز منافقين در اين عمليات در كمند رزمندگان اسلام گرفتار شدند.

وي افزود: منافقين با همراهي حزب بعث و پشتيباني تسليحاتي آمريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي، آل سعود و ديگر استكبارگران، سعي داشتند ضربه مهلكي به ايران اسلامي وارد كنند اما اثر ضربه اين توطئه به خودشان برگشت.

سردار اسدي با اشاره به غنيمت گرفته شدن عدوات و مهمات اهدايي از سوي استكبار جهاني به منافقين توسط رزمندگان اسلام، يادآور شد: عمليات مرصاد دومين شكست مفتضحانه دشمنان نظام در وعده حضور در ايران بود.

وي ادامه داد: صدام معدوم براي اولين بار با وعده حضور در ايران، قرار مصاحبه با خبرنگاران در خرمشهر را به جهانيان اعلام كرد، سركرده منافقين نيز براي دومين بار با اين ادعا كه مانند گلوله كوچكي از برف به سمت تهران پيش مي‌رويم و طول مسير بزرگتر خواهيم شد تا در نهايت مردم تهران به استقبالمان بيايند، وعده مجدد حضور در ايران را مطرح كرد.

معاون ستادكل نيروهاي مسلح اظهار داشت: برخلاف تصور منافقين مردم تهران با تفنگ و نارنجك به استقبال آنها رفتند و قبل از رسيدن منافقين به كرمانشاه آنان را به درك واصل كردند.

وي با بيان اينكه جوي خوني كه منافقين با به صف درآوردن مجروحين و به رگبار بستن آنها در بيمارستان اسلام‌آباد راه انداختند، به ضرر خودشان تمام شد، افزود: اين حادثه نشان داد اگر راه براي منافقين باز مي‌شد شاهد جنايات بزرگتري ازآنها بوديم كه به لطف خدا رزمندگان اسلام و بسيجيان و نيروهاي مردمي اين اجازه را از آنان سلب كردند.

سردار اسدي با تأكيد براينكه تجربه سالهاي پس از انقلاب، ملت ايران را فهيم‌تر كرده تصريح كرد: اگر چنين اتفاقي امروز هم رخ مي داد، جوانان مسلمان ايراني كه شبهاي احيا در مساجد صف به صف ايستاده اند اسلحه به دست مي‌گيرند و از اسلام دفاع مي‌كنند و اجازه نخواهند داد ذره اي از خاك ميهن‌شان به دست نااهلان بيافتد.

وي جنگ استكبار جهاني عليه ايران را جنگي 32 ساله خواند و اظهار د اشت: بعد نظامي جنگ در دفاع مقدس به ظاهر پايان يافت اما آمار سالانه شهداي ايران در مبارزه با تروريسم در اقصي نقاط كشور نشان مي‌دهد كه اين جنگ هنوز ادامه دارد.

سردار اسدي افزود: در ابعاد اقتصادي نيز شاهد مبارزه جهان استكبار عليه ايران هستيم اما به لطف خدا و ايستادگي ملت فهيم ايران به زودي در اين عرصه نيز پيروز ميدان خواهيم بود.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح خاطرنشان كرد: همانطور كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي در جبهه سياسي مبارزه ملت ايران حتي يك روز هم تعطيل نشده است، اطمينان دارم در اين چبهه هم پيروز ميدان خواهيم بود.

۱۳۹۱/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...