نسخه چاپی

عملیات بزرگ انصارالله در تعز

منابع یمنی در حالی از آغاز عملیات گسترده ارتش و كمیته‌های انقلابی برای آزادسازی مناطق متعدد در استان تعز خبر می‌دهند كه سایت‌های نظامی عربستان در منطقه اشغالی جیزان نیز هدف حملات موشكی و توپخانه‌ای نیروهای یمنی قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، منابع یمنی در حالی از آغاز عملیات گسترده ارتش و کمیته‌های انقلابی برای آزادسازی مناطق متعدد در استان تعز خبر می‌دهند که سایت‌های نظامی عربستان در منطقه اشغالی جیزان نیز هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای نیروهای یمنی قرار گرفت.

«منعم الشاعری» یکی از فرماندهان نظامی انصارالله یمن خبر داد: نیروهای ارتش و کمیته‌های انقلابی این کشور عملیات گسترده‌ای را در سمت جنوب غربی استان تعز در اقروض، احیوق و الشریجه آغاز کردند.

وی افزود: نیروهای کمیته‌های انقلابی عملیات پاکسازی ارتفاعات الدبی و مواضع تحت سیطره مزدوران دشمن در پایین کوه‌های النبی شعیب در الشریجه را آغاز کردند.

الشاعری گفت: این عملیات با فرار جمعی مزدوران دشمن سعودی از سمت شمال مفرق الحیوق همراه بود که هدف حمله موشکی نیروهای یمنی قرار گرفتند.

فرمانده انصارالله گفت: در این عملیات رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی تجهیزات نظامی بزرگی را به غنیمت گرفتند و اجساد مزدوران هنوز در این مناطق روی زمین رها شده است.

این منبع تصریح کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی سلسله کوه‌هایی را که از کعبین تا تپه‌های مشرف به حیدین در اقروش کشیده شده است، پاکسازی کردند.

عملیات‌های بی‌نظیر ارتش و کمیته‌های انقلابی یمن در منطقه اشغالی جیزان

یک منبع نظامی یمن گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی عملیاتی را در میدان‌های نبرد در منطقه جیزان اجرا کردند که با نابودی ده‌ها خودروی زرهی و بیش از سه انبار سلاح و کشته شدن ده‌ها تن از نظامیان دشمن سعودی همراه شد.

این منبع گفت: در حمله این حملات، پایگاه معقر الصید جیزان شاهد حمله موشکی و توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بود که با کشته شدن نظامیانی سعودی و نابودی انبار سلاح همراه شد، علاوه بر اینکه در عملیاتی دیگر دو دستگاه تانک آبرامز در دو پایگاه سعودی در دو منطقه «مثعن» و «الرمضه» منهدم شدند.

دستاوردهای ارتش و کمیته‌های انقلابی در استان لحج
از عصر دیروز تاکنون درگیری‌های مسلحانه شدیدی بین یگان‌های ارتش و کمیته‌های انقلابی از یک سو و شبه نظامیان دشمن سعودی در جبهه کرش جریان دارد.

این منابع تاکید کرد: در این درگیری‌ها انواع مختلف سلاح از سوی 2 طرف درگیری در جبهه کرش و الشریجه در شمال استان لحج به کار گرفته می‌شود.

این درگیری‌ها هم اکنون در منطقه اشجور به سمت شمال غرب شهر کرش جریان دارد.

ارتش و کمیته‌های مردمی عصر دیروز (شنبه) به سوی اطراف شهر کرش پیشروی کردند.

از غروب دیروز شنبه 2 طرف دو طرف با تسلیحات متوسط، خمپاره و آرپی جی به تبادل آتش پرداخته‌اند.

این درگیری‌ها به سمت کوه‌های البقر و المشجوره در کرش انتقال یافته و ارتش درصدد پیشروی به سمت العند است به همین دلیل نیروهای مزدور اعلام آماده‌باش کرده‌اند.

۱۳۹۴/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...