نسخه چاپی

روحانیون نفوذ دشمن را گوشزد كنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: امروز ترویج آموزه‌های دینی بر هر موضوع دیگری ارجحیت دارد و روحانیون و علما نباید اجازه نفوذ دشمن در دین مردم را بدهند و باید نفوذ دشمن را گوشزد كنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در همایش منطقه‌ای ناجا در همدان اظهار کرد: امروز رسالت روحانیون و علما با توجه به شرایطی که برای شیعیان در نقاط مختلف دنیا در حال وقوع است بسیار خطیر است.

وی با بیان اینکه سستی روحانیون و علما در تبلیغ دین موجب پیشی گرفتن ادیان دیگر می‌شود، افزود: تعطیلی روضه خوانی‌‍‌ها در منازل موجب ایجاد فرصت تبلیغ برای دیگر ادیان می‌شود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: اگر امروز روحانیت ما هوشیار نباشد دشمن بهایی‌گری را در بین مردم ترویج می‌دهد و باید بدانیم که غفلت روحانیت سبب گمراهی مردم می‌شود و این خود گناهی بزرگ است.

آیت الله محمدی گفت: امروز ترویج آموزه‌های دینی بر هر موضوع دیگری ارجحیت دارد و روحانیون و علما نباید اجازه نفوذ دشمن در دین مردم را بدهند.

وی با بیان اینکه انسانها باید همواره در جست‌وجوی کمال و سعادت باشند و در این راه تلاش کنند، افزود: خودشناسی اولین گام در راه خدا شناسی است و باید برای رسیدن به کمال در این راه مهم قدم بگذارم.

وی افزود: با توجه به دسیسه‌های آل‌سعود وهم‌پیمانانش امروز رسالتی سنگین برعهده شیعیان است تا اسلام را از غربت نجات داده و پرچم اسلام حقیقی را در دنیا بر افراشته کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا نیز در این همایش بابیان اینکه خبر شهادت آیت‌الله شیخ نمر مجاهد برجسته اسلام موجب تاثر جهان اسلام از جنایات آل سعود شد، گفت: اعدام شیخ نمر نشان از هجمه دشمنان است و این موضوع را اثبات می‌کند که دشمن بیکار ننشسته و همواره درصدد برنامه‌ریزی برای ضربه زدن است و این درس بزرگی برای همگان است.

حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی پور گفت: هر کجا که روحانیت عقب نشسته دشمنان از آن خلاء استفاده کردند و ضربه خود را به شیعیان و ارد کرده اند.

وی تاکید کرد: امروز ما باید با استفاده‌ از ظرفیت روحانیت با اقتدار کامل در مقابل تمام هجمه‌های دشمنان باستیم و نگذاریم دشمن از فرصت‌ها هرچقدر که اندک باشد برای تبلیغ خود استفاده کند و نباید در این موضع عقب نشینی کنیم.

۱۳۹۴/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...