نسخه چاپی

بیانیه سازمان بسیج عشایر كشور به مناسبت شهادت آیت الله شیخ نمر

شهادت شیخ نمر پلیدی آل سعود را آشكارتر كرد

در بیانیه سازمان بسیج عشایر به مناسبت شهادت آیت الله شیخ نمر آمده است: شهادت مظلومانه عالم آزاده، آیت الله نمر رضوان الله تعالی علیه روی سیاه رژیم آل سعود را سیاه تر و پلیدی باطن آنها را آشكارتر نمود.

به گزارش نما به نقل از بسیج عشایر؛ سازمان بسیج عشایری کشور در پی شهادت آیت‌الله نمر باقرالنمر بیانیه‌ای صادر کرد، متن این این بیانیه به این شرح است:

جنایات رژیم آل سعود هر روز نمایان تر می شود. پس از آزار و شکنجه مردم مظلوم بحرین توسط نظامیان سعودی و تخریب مساجد و خانه های آنان، بمباران بیش از ده ماه بر سر مردم یمن و کشتار زنان و کودکان بی پناه و بی کفایتی و سوء مدیریت در حادثه منا که باعث شهادت حجاج بیت الله الحرام گردید، بار دیگر طینت خوان آشام و جنایتکارانه رژیم آل سعود خود را نشان داد و عالمی مومن و مظلوم را با تعدادی دیگر از ستمدیدگان به شهادت رساند. رژیمی که با نوشیدن خون پاک مظلومان و آزادگان خود را سیراب نموده و راه و رسم جنایتکاران بزرگ تاریخ را دنبال می نماید.

شهادت مظلومانه عالم آزاده، روحانی والا مقام، شهید بزرگوار، آیت الله شیخ نمر رضوان الله تعالی علیه روی سیاه این رژیم را سیاه تر و پلیدی باطن آن ها را آشکارتر نمود.

سازمان بسیج عشایر کشور به نمایندگی از بسیجیان و آحاد جامعه عشایر کشور، شهادت این عالم بزرگوار را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و تمامی مسلمانان و پیروان اهل بیت (ع) در سراسر جهان تسلیت عرض نموده و این جنایت هولناک را محکوم می نماید و از علما و شخصیت های جهان اسلام می خواهد ضمن محکوم نمودن، انتقام این حرکت جاهلانه را با هدف نجات حرمین شریفین از لوث و آلودگی وجود آل سعود بگیرند تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.

آنان یقین بدانند، هر ستاره ای که از آسمان انسانیت و دین فرو بکشند، هزاران ستاره دیگر خواهد شکفت و آسمان خدا را نور باران هدایت ربانی خویش خواهند ساخت....

و چه زیبا شهید والا مقام استاد مطهری فرمودند که، شهادت تزریق خون است به پیکر اجتماع؛ این شهدا هستند که به پیکر اجتماع و در رگ های اجتماع - خاصه اجتماعی که دچار کم خونی هستند خون جدید وارد می کند.

البته این سیره مردان خداست که در راه عدالت، آزادی و حقیقت، سر و جان می بازند و از همه هستی شان عدول می کنند. خون سرخ او و خون هر مظلوم دیگری در تاریخ خواهد جوشید و گل خواهد کرد و راه حقیقت را رونق خواهد بخشید و ظالمان و حرامیان تاریخ را به رسوایی و نابودی خواهد کشاند.

شیخ نمر، خار چشم رژیمی بود که از یمن تا سوریه و عراق و لبنان و فلسطین و نیجریه، سیل خون راه انداخته است و چه افتخاری برای او بزرگتر از اینکه تحمل او برای شقی ترین و مرتجع ترین و کثیف ترین دست نشاندگان شیطان، ممکن نبود و در نهایت حکم به شهادتش دادند.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...