نسخه چاپی

«شرلوك» با استقبال میلیونی بازگشت

روز اول ژانویه شبكه بی بی سی یك همان طور كه به مخاطبانش قول داده بود اپیزود ویژه شرلوك هولمز را پخش كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر،شبکه بی بی سی روز جمعه ساعت 9 شب به وقت لندن اپیزود ویژه ای از سریال پر طرفدار «شرلوک» را روی آنتن شبکه برد. قسمت ویژه ای که داستانش در عصر ویکتوریایی انگلستان می‌گذشت و مخاطبان میلیونی را پای خود نشاند. «عروس منفور» نام این قسمت ویژه بود که در بریتانیا 8.4 میلیون نفر را به صورت زنده جذب خودش کرد. این در حالی است که شبکه PBS که بسیاری از سریال ها و برنامه های بریتانیایی را در آمریکا پخش می کند هنوز آمار خودش را منتشر نکرده است.

قرار است «شرلوک جدید» به صورت محدود در چند سینما در بریتانیا هم روی پرده برود. زمان این قسمت 90 دقیقه بود که از تلویزیون پخش شد اما یک ورژن 114 دقیقه ای هم دارد. داستان این قسمت توسط مارگ گتیس و استیون موفات، نویسندگان فصل های قبل سریال نوشته شده بود و ضمن بیان داستانی در بریتانیای عصر ویکتوریا، مخاطب را برای فصل های چهارم و پنجم آماده می کرد. هنوز تاریخی برای فصل چهارم اعلام نشده اما با توجه به این که فیلمبرداری آن قرار است در بهار سال پیش رو انجام شود، احتمالا ژانویه 2017 از بی بی سی 1 پخش شود.

بندیکت کامبرچ بازیگر سرشناس سینمای بریتانیا و مارتین فریمن دو بازیگر اصلی این مجموعه هستند که پس از دو سال دوباره در قامت شرلوک هولمز و دکتر واتسون حاضر شدند.

هنوز آمار جهانی بیننده های این قسمت ویژه هم منتشر نشده است.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...