نسخه چاپی

سرمربی تیم ملی جودو :

هنوز از رفتن یا ماندنم چیزی نگفته‌اند

سرمربی تیم ملی جودو گفت: درباره ادامه فعالیتم در تیم ملی فعلا طبق برنامه پیش می‌روم.

به گزارش نما مجید زارعیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان درخصوص ادامه فعالیتش در تیم ملی عنوان کرد: چیزی در مورد رفتن یا ماندن به من نگفته‌اند و من طبق برنامه‌ای که دارم پیش می روم و فعلا با قدرت به کارم ادامه می دهم.

درباره رقابتهای انتخابی تیم ملی افزود: مسابقات قهرمانی کشور هفته گذشته برگزار شد و پس از آن نفرات اول تا سوم و نیز نفرات منتخب کمیته فنی در مجموع 55 جودوکار به مرحله نخست انتخابی تیم ملی دعوت شدند. در کمیته فنی تصمیم گرفته شد، نفرات اول هر وزن یعنی هفت جودوکار برتر مسابقات قهرمانی کشور، در این مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی نباشند.

وی گفت: متاسفانه از بین نفرات دعوت شده به جز هفت نفر معاف از انتخابی،‌ تنها 25 جودوکار در رقابت های انتخابی شرکت کردند و دلیل غیبت سایرین را نمی دانم.

سرمربی تیم ملی جودو افزود: پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، در هر وزن سه نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که به همراه هفت نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور، دور جدید اردوهای تیم ملی جودو از عصر دیروز در تهران برپا شده است. این اردو تا 17 دی زمان برگزاری هفته دوم لیگ برتر جودو ادامه دارد و پس از مسابقات لیگ مرحله دوم پیکارهای انتخابی تیم ملی را خواهیم داشت که هنوز زمان دقیق آن تعیین نشده است.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...