نسخه چاپی

اشتباه بزرگ بنیتس در رئال مادرید

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در طول یكی از سنگین ترین بازی‌های این فصل تیمش و حتی در زمان ده نفره شدن مادرید، تنها یك تعویض داشت.

به گزارش نما به نقل از مشرق، اگر سیستم رئال مادرید خوب و است و مردانی که در زمین آرایش پیدا کرده اند بهترین انتخاب برای تیم فوتبال رئال مادرید هستند، باید منتظر تماشای بازی بهتری از این تیم باشیم، تیمی که اصلا خوب بازی نمی‌کند و به رغم ستارگان مشهور و ثروتمند خود به آنچه که بر روی کاغذ باید فتح کند، هرگز نمی‌رسد.

رافائل بنیتس در جریان بازی تیمش برابر والنسیا که با نتیجه دو بر دو به تساوی کشیده شد، از دو ستاره مهم خود هرگز استفاده نکرد و این در حالی است که در طول دو هفته گذشته رسانه‌های مادرید به کرات از اهمیت این دو مهره کلیدی در رئال مادرید اشاره کرده‌اند. بازیکنان مهمی چون خامس رودریگس و ایسکو که هر کدام به اندازه کافی دلخور عصبانی هستند که با پایان یافتن مدت قرارداد خود حتی برای خداحافظی با هواداران هم صبر نکنند و راهی تیم دیگری شوند.

ترس آشکار و اندیشه واضح تدافعی رافائل بنیتس به اثبات رسیده و حتی مقامات باشگاه رئال مادرید نیز از این همه محافظه کاری و بازی تدافعی بیزار شده‌اند. در شرایطی که رئال مادرید می‌توانست فشار را روی خط دفاعی پر اشتباه والنسیا افزایش بدهد، از نبود یک بازیکن سرعتی و سمج رنج می‌برد. بازیکنی مثل خامس رودریگس که در بازی در مستایا بمب انگیزه بود و روی نیمکت سرد و ساکت رئال مادرید عمل نکرد و خنثی شد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...