نسخه چاپی

قاضی عسكر:

اعدام شیخ النمر ادامه سوء مدیریت دستگاه حاكمه عربستان بود

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی اعدام شیخ باقرالنمر را ادامه مسیر بی تدبیری و سوء مدیریت دردستگاه حاكمه عربستان توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر در واکنش به اعدام شیخ النمر، با ظالمانه خواندن اعدام شیخ نمر گفت: دست‌های پشت پرده با هدایت استکبار جهانی در صدد از بین بردن شخصیت های آزادی خواه و مبارز اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با محکوم کردن اعدام عالم مظلوم شیخ باقر النمر،اقدام آل سعود در اعدام روحانی عالم عربستانی شیخ باقر النمر را ظالمانه خواند.

قاضی عسکر با اشاره به اینکه این عالم مجاهد با ابزار سخن به‌ دنبال آگاه کردن و مطالبه حقوق از دست رفته مردم مظلوم عربستان بود اعدام شیخ باقرالنمر را ادامه مسیر بی تدبیری و سوء مدیریت دردستگاه حاکمه عربستان توصیف کرد.

سرپرست حجاج ایرانی این عمل عربستانی ها را نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان دانست و با انتقاد ازسکوت نهادها و موسسات بین المللی و سازمان های حقوق بشر در برابر این جنایت گفت: امت اسلام و مردم آزادی خواه و بیدار جهان باید نسبت به اقدامات جنایتکارانه واکنش نشان دهند.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...