نسخه چاپی

خود انقلابی پنداری و سربازانی كه سربار شدند

دو شب پیش جمعی از جوانان خود انقلابی پندار در تصمیمی كه مشخص نیست با كدام بزرگ و عاقله مردی كه درك درستی از سیاست دارد هماهنگ شده بود، به سفارت و كنسولگری عربستان حمله كردند و هیجانات درونی خود را تخلیه كردند.

محسن خانعلی: دو شب پیش جمعی از جوانان خود انقلابی پندار در تصمیمی که مشخص نیست با کدام بزرگ و عاقله مردی که درک درستی از سیاست دارد هماهنگ شده بود، به سفارت و کنسولگری عربستان حمله کردند و هیجانات درونی خود را تخلیه کردند.

اینکه این آقایان همیشه در صحنه، خیلی هم مدعی دین داری و دفاع از ولایت هستند امری است علی حده. کسانی که پیش خودشان فکر کردند، حالا که شیخ شیعیان عربستان کشته شده، باید ردای رزم بپوشند و جلوتر از دولت و رهبری نظام با عقل و تدبیر خود پاسخ آل سعود را بدهند و هیجانات خود را با آتش زدن یک ساختمان، غنیمت گرفتن یک تلفن، شکستن چند در و شیشه و پاره کردن چند عکس پادشاه عربستان خالی کنند. فارغ از اینکه بدانند این اقدام بچه‌گانه چه عواقبی دارد برای جریانی که می‌توانست پس از شهادت رهبر شیعیان عربستان، علیه این کشور ایجاد کند. جریانی که‌ می‌توانست با مدیریت درست، فشارهای زیادی را به آل سعود وارد کند و سرخی خون شیخ نمر در رسانه‌ها را که مهری بر مظلومیت شیعه و سفاک بودن آل سعود بود را با سیاهی ساختمان سوخته در خشم تعدادی جوان خام به این راحتی عوض نکند.

روی عرض بنده در این چند خط با کسانی است که بار دیگر و با وجود نفی چندباره مسئولان و دلسوزان نظام از دیوار یک سفارت بالا رفتند و هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل کردند. برادرانی که خود را انقلابی می‌دانید و خود را سرباز ولایت و کشور می‌دانید، حالا اقدام هیجانی شما باعث شده که سربار مملکت شوید. از همین امروز هر دلاری که قیمت نفت پایین‌تر بیاید حق الناس ملتی که با بحران اقتصادی دست به گریبان هستند، به گردن شماست.

حق هزاران فردی که به انتظار زیارت حج تمتع سال‌ها در انتظار و نوبت هستند و از این پس تا وقت نامعلومی سفرشان به تعویق می‌افتد به گردن شماست.

حق پایمال شده از خونی که می‌توانست جریانی در حقانیت شیعه مظلوم و آل سعود تروریسم پرور باشد به گردن شماست، شمایی که ذکر مظلوم حضرت حیدر (ع) را فریاد می‌زدید و غافل بودید که حرکات ناشایست شما از دوربین‌هایی که آورده بودید افتخار آفرینی‌تان را ثبت کند، ظرف چند دقیقه گوش عالم را پر می‌کند که ببینید، عده‌ای با ذکر حضرت حیدر، به حریم یک کشور دیگر تجاوز می‌کنند و سنگ و چوب می‌زنند و همه چیز را می‌شکنند.

آخر برادران من شما بر اساس کدام عقل و منطق و درک و شعور سیاسی در یک سفارتخانه را می‌شکنی و کوکتل مولوتوف پرتاب می‌کنید؟ از کجا و چه کسی خط می‌گیرید که به شما می‌گوید که زودتر از فرماندهان نظامی و سیاستمداران این کشور این چنین موضع گیری ‌کنید؟

از چه زمانی معیار انقلابی بودن، سنگ پرانی و آتش زدن شده. از کدام برش زندگی الگوهای انقلابی این ملکت به این نتیجه و رفتار رسیده‌اید؟

بهتر نیست در اینگونه حر‌کت‌های انقلابی خود کمی هم به توصیه‌های بزرگان فکر کنید و اندکی درباره عواقب رفتارتان فکر کنید.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...