نسخه چاپی

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت شهادت آیت‌الله نمر؛

آل‌سعود با سیاست‌های رعب‌آفرین خود را به نقطه فروپاشی می‌رساند

سید محمود علوی با صدور پیامی ضمن تبریك و تسلیت شهادت شیخ نمر تاكید كرد: نظام آل سعود با اتخاذ سیاست‌های رعب آفرین، نه تنها به راهبرد توسعه امنیت دست نمی‌یابد بلكه به نقطه فروپاشی خواهد رسید.

به گزارش نما به نقل از مهر، سید محمود علوی در پی اعدام آیت الله شیخ نمر توسط رژیم آل سعود با صدور پیامی شهادت وی را به علمای جهان اسلام، ملل آزادی خواه و رهپویان مسیر مقاومت تبریک وتسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

پایمردی حیرت ساز و شهادت جان گداز آیت الله شیخ نمر باقر النمر، گستره هویت و دامنه مسلک راستین اش را در سپهری فراخ تر از قلمرو سکونت گاه، درافق اعصار خواهد گستراند و به او زیست گاهی جهانی خواهد بخشید. خون این شیخ آزاده، اکسیر حرکتی است که قدرت دژخیم را برای به سکون و سکوت واداشتن آن، به پرداخت هزینه های سنگین وادار خواهد ساخت.

بدون تردید، دفاع از ارزشهای جهان شمول عدالت و حقوق انسانی که شیخ شهید، جان خویش را بر سر آن نهاد، مسیرآزادی خواهان و ملل حق طلب را همچنان نور افشان خواهد کرد و وجود معنوی او را در افق نیل به حقیقت، جاودانه می کند.

نظام آل سعود با اتخاذ سیاست های رعب آفرین و انسان ستیز، نه تنها به راهبرد توسعه امنیت دست نخواهد یافت بلکه چشم انداز بقای خود را به نقطه فروپاشی خواهد رساند.

این جانب شهادت آیت الله شیخ نمر را به علمای جهان اسلام، ملل آزادی خواه و رهپویان مسیر مقاومت تبریک وتسلیت عرض می کنم.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...