نسخه چاپی

شاید تیم های ایرانی در كشور ثالث بازی كنند

ماجرای سوشا جعبه سیاه دارد

رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: این احتمال هست كه كمیته اجرایی فیفا بازی های باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان را در كشوری ثالث برگزار كند.

به گزارش نما داریوش مصطفوی در گفت وگو با کاپ، ضمن اشاره به ادعاهای باشگاه های عربی به عدم حضور در ایران اظهار داشت: این کارها نوعی جنگ تبلیغاتی و البته سیاسی است. آنها با استفاده از اتفاقات اخیر به دنبال منافع خود از طریق فوتبال رفتند و ای کاش فدراسیون ما که فدراسیون شوخی و خنده هست، خندیدن را کنار می گذاشت و در این زمینه پیش دستی می کرد. که در این صورت در کنفدراسیون ده ها پله جلو افتاده بودیم.

وی در ادامه افزود: احساس من بر این است که آگراندیسمان کشورهای عربی سبب شود که کمیته اجرایی فیفا در این رابطه تصمیماتی را اتخاذ کند و احتمالا بازی های تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان را به کشوری ثالث منتقل نماید. یادم هست که در زمان جنگ ایران و عراق بنده به عنوان نماینده راهی عراق شدم تا درباره وضعیت آنجا گزارشی را تهیه کنم. احتمالا کمیته اجرایی به زودی نماینده ای را برای تهیه گزارش به ایران می فرستد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره روند کنونی این تیم گفت: برانکو برای این تیم وقت گذاشت و ضمنا یک بدنساز قوی را به کار گرفت که تاثیرات این برنامه ریزی را امروز می بینیم. پرسپولیس فوتبال خوبی را بازی می کند اما نباید فراموش کنیم که امسال در لیگ همه تیم ها ناآماده هستند و معلوم نیست مربیان چه برنامه هایی داشته اند، لذا در این شرایط تیمی مثل پرسپولیس که کمی هماهنگ تر است بهترین بهره را می برد.

مصطفوی در پایان پیرامون اتفاقی که برای دروازه بان پرسپولیس رخ داده است، اذعان داشت: من قبلا هم گفته بودم که این دروازه بان به آدمی احتیاج دارد که او را نصیحت کند. فوتبالیست هایی مثل سوشا مکانی که شلوغ هستند و پرانرژی اگر در مسیر درست قرار نگیرند ممکن است آن انرژی شان منفی باشد. به نظر من باید یک پیشکسوتی که سوشا او را قبول داشت در کنارش قرار می گرفت و با او حرف می زد. ضمنا این داستان یک جعبه سیاه هم دارد که باید پیدا شود تا بدانیم چه کسی و از چه طریقی عکس های این بازیکن را منتشر کرده است. سوشا مکانی خود نیز اشتباهاتی داشته اما هنوز هم می توان او را نجات و در مسیر درست قرار داد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...