نسخه چاپی

بارسلونا با ۷۷ بازیكن قرارداد بست!

باشگاه بارسلونا در پنجره نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه با ۷۷ بازیكن جدید قرارداد بسته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نشریه موندودپورتیوو کاتالونیا، امروز (دوشنبه) محرومیت یک ساله باشگاه بارسلونا از سوی فیفا برای جذب بازیکنان جدید به دلیل عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی، به پایان رسید و از این پس کاتالان‌ها می‌توانند نسبت به اضافه کردن بازیکنان جدید به تیم‌های خود در رده‌های مختلف سنی اقدام کنند.

به نوشته موندودپورتیوو باشگاه بارسلونا برای تمام رده‌های سنی و نیز آکادمی فوتبال لاماسیا مجموعاً با 77 بازیکن قرارداد بسته که مهمترین آنها دو بازیکنی هستند که تابستان سال 2015 برای پیوسته به آبی‌و‌اناری‌ها با این باشگاه به توافق رسیدند. یکی از آنها آردا توران هافبک ترکیه‌ای پیشین اتلتیکومادرید است و دیگری الیکس ویدال، دفاع راست پیشین سویا.

به جز این دو نفر اما باشگاه بارسلونا با 74 بازیکن دیگر در تمامی رده‌های سنی از جمله نوجوانان، جوانان و بارسلونا B قرارداد بسته که آخرین آنها سئونگ وو لی است. این بازیکن اهل کره‌جنوبی که بازیکنی خوش‌آتیه و با استعداد محسوب می‌شود با 18 سال سن به تیم جوانان باشگاه بارسلونا ملحق خواهد شد.

با پایان محرومیت یک‌ساله باشگاه بارسلونا از سوی فیفا، لوئیس انریکه، سرمربی تیم اصلی باشگاه چهارشنبه این هفته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا می‌تواند آردا توران و الیکس ویدال را در بازی خانگی برابر اسپانیول به میدان بفرستد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...