نسخه چاپی

بدهی آب و برق مدارس كیش را تعطیل كرد

بدهی آموزش و پرورش كیش به شركت آب وبرق، مدارس جزیره كیش را تعطیل كرد، این در حالی است كه در سایر نقاط كشور، دانش آموزان مشغول سپری كردن امتحانات هستند.

به گزارش نما به نقل از برنا از کیش، در حالی که دانش‌آموزان در تمام نقاط کشور مشغول سپری کردن امتحانات خود هستند، بدهی آموزش و پرورش کیش به شرکت آب و برق این جزیره، مدارس را در این منطقه تعطیل کرد.

یکی از مادران در همین ارتباط به خبرنگار برنا گفت: مدارس جزیره امسال به عناوین مختلف تعطیل بوده است.بچه‌های ما امسال درس زیادی نخوانده‌اند. متاسفانه در حال حاضر هم بدهی آموزش و پرورش باعث قطع آب و برق تعدادی از مدارس شده و به همین دلیل مدارس در این جزیره تعطیل است.

یکی دیگر از والدین هم گفت: بچه ها از درس عقب هستند، امتحانات به دلیل قطعی آب و برق مدارس به حالت نیمه تعطیل درآمده، اما با وجود قطع برق و آب نمی‌توانیم فرزندانمان را به مدرسه بفرستیم.

هرچند خانواده‌های زیادی از اتفاقی که در مدارس رخ داده، ناراحت هستند اما هانی معلمی، رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش می‌گوید که نمی‌تواند در این ارتباط توضیح زیادی بدهد. وی به خبرنگار برنا گفت:آب و برق 50درصد مدارس کیش به دلیل عدم پرداخت معوقات سازمان از سال 92 به شرکت آب وبرق قطع شده که این مشکل تعطیلی مدارس جزیره را به همراه داشته است.

رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش از صحبت بیشتر در این ارتباط امتناع کرد و افزود: نمی‌توانم توضیح بیشتری در این ارتباط بدهم.

۱۳۹۴/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...