نسخه چاپی

آباد در واكنش به سخنان دیروز دبیر:

هجمه‌های تبلیغاتی،‌ دبیر را وادار به موضع‌گیری‌های خصمانه علیه قالیباف كرده است

عضو كمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: هجمه‌های تبلیغاتی،‌ دبیر را وادار به موضع‌گیری‌های خصمانه علیه قالیباف كرده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، معصومه آباد در دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به مصاحبه مطبوعاتی روز گذشته علیرضا دبیر رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر تهران،‌ اظهار داشت: مصاحبه و قضاوت علیرضا دبیر در رابطه با حسابرسی و موضوعات مالی شهرداری خارج از عدل و انصاف است. حداقل طی 10 سال حضور من در شورای شهر، تحولات بسیار خوبی در نظام مالی اتفاق افتاده است که بحث نظارتی را با شاخص‌های مشخصی که مورد قبول سازمان‌های حسابرسی است، آسان کرده است.

وی با اشاره به انتشار برخی موضوعات در فضای مجازی و سایت‌ها علیه علیرضا دبیر، گفت: لازم نیست که این مباحث در صحن علنی شورا مطرح شود چراکه مطالب مذکور غیر واقعی بوده است. اما در نشست خبری روز گذشته نیز مطالب غیر واقعی مطرح شد.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران تصریح کرد: من به همراه دبیر وارد شورای شهر شدیم، عکس تبلیغات ما کنار یکدیگر بود، من دبیر را «پسرم» خطاب و او مرا «مادر» خطاب می‌کرد ولی در حال حاضر نگاه‌های شخصی و هجمه‌‌های تبلیغاتی علیه دبیر، او را وادار به موضع‌گیری‌های خصمانه علیه قالیباف کرده است.

وی ادامه داد: دبیر مدعی است 95 درصد فعالیت‌های شورای شهر در کمیسیون برنامه و بودجه اتفاق می‌افتد در حالی که هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید کدام کمیسیون در اولویت قرار دارد. دبیر نباید نظر شخصی خود را به شورا تعمیم دهد و جایگاه شورای نباید تحت تأثیر سلایق قرار گیرد.

آباد با بیان اینکه اگر اعتراضی داریم باید به نهادهای قانونی واگذار کنیم، خاطرنشان کرد: در هیچ کدام از گزارشات حسابرسان از شرکت‌های وابسته به شهرداری به فساد مالی اشاره نشده است. نباید نظر شخصی خود را به شورا نسبت دهیم و بگذاریم به قالیباف به عنوان ظرفیت ارزشمند نظام خدشه‌ای وارد شود.

وی همچنین وی به اقدامات سازمان زیباسازی در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت سلامت و توصیه سازمان بهداشت جهانی بر خود مراقبتی و نقش ویژه آموزش، همانطور که سال گذشته بیلبوردهای شهر به نگارخانه‌ای به وسعت شهر اختصاص داده شد، این بیلبوردهای شهر را به این حوزه اختصاص داده شود. همچنین در صورت صلاحدید شورای شهر از سازمان زیباسازی تقدیر شود.

۱۳۹۴/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...