نسخه چاپی

گواردیولا علت جدایی از بایرن و مقصد بعدی خود را اعلام كرد

پپ همه چیز را گفت!


سرمربی بارسلونا اعلام کرد به خاطر علاقه‌اش برای مربیگری در لیگ برتر انگلیس بوده که حاضر به تمدید قراردادش با قهرمان بوندس‌لیگا نشده است.
به گزارش مشرق، پپ گواردیولا که پس از آخرین بازی بایرن‌مونیخ در نیم‌فصل اول فصل 16-2015 بوندس‌لیگا خبر جدایی‌اش از این تیم در پایان فصل جاری تأیید شد، امروز (سه‌شنبه) با حضور در کنفرانس خبری در خصوص علت عدم تمایلش به تمدید قراردادش با این تیم آلمانی گفت: می‌خواهم در لیگ برتر انگلیس مربیگری کنم، به همین دلیل بود که قراردادم را تمدید نکردم.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها که در سال 2013 جانشین یوپ هاینکس 68 ساله شد، در ادامه عنوان کرد: اگر من هم‌سن یوپ هاینکس در آخرین دوره حضورش در این تیم بودم، در بایرن‌مونیخ می‌ماندم ولی من هنوز جوان هستم و تنها 44 سال سن دارم. می‌خواهم چالشی جدید را تجربه کنم.

وی افزود: سه سال مربیگری در بایرن‌مونیخ برایم کافی است. واقعیت این است که اصلاً راحت نیستم که در یک باشگاه به مدت 30 سال بمانم. من می‌خواهم رستوران‌هایی جدید، شهری جدید و البته چالشی جدید را تجربه کنم.

گواردیولا در پایان اعلام کرد: وقتی سرمربیگری بایرن‌مونیخ را قبول کردم، برخی از من می‌پرسیدند که چرا آلمان و چرا انگلیس نه؟ من می‌خواستم احساسات آلمانی‌ها را تجربه کنم. چرا حالا انگلیس؟ چون غریزه‌ام به من می‌گوید که حالا زمان درستی برای رفتن به لیگ برتر است.

۱۳۹۴/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...