نسخه چاپی

داعش درحال تدارك برای حمله به سامراء

تروریست‌های داعش تجهیزات سنگین خود را در مساحتی نزدیك به ۶۰ كیلومتر در استان صلاح‌الدین مستقر كرده‌اند تا آماده حمله به شهر «سامرا»، «تكریت» و «بیجی» شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، تروریست‌های داعش تجهیزات سنگین خود را در مساحتی نزدیک به ۶۰ کیلومتر در استان صلاح‌الدین مستقر کرده‌اند تا آماده حمله به شهر «سامرا»، «تکریت» و «بیجی» شوند.

عناصر تروریستی داعش پس از خسارت‌های مالی و جانی شدیدی که در اطراف شهر‌های الفلوجه و الرمادی توسط نیروهای بسیج مردمی متحمل شدند؛ اکنون در حال استقرار نیروها و تجهیزات خود در مناطق شمالی استان الانبار و مناطق غربی سامراء و تکریت در استان صلاح‌الدین هستند.

عناصر تروریستی داعش قصد دارند، تعداد زیادی از نیروها و تجهیزات سنگین خود را در مساحتی نزدیک به 60 کیلومتر در منطقه «الثرثار» در شمال استان الانبار(شمال الفلوجه و الرمادی)،مناطق غربی و جنوب غربی سامراء و تا منطقه «الصینیة» در غرب بیجی مستقر کنند. گفته شده انتخاب این مساحت بزرگ برای پراکنده کردن نیروهای و تجهیزات در این مسیر بیابانی است تا عناصر تروریستی بتوانند از حملات خمپاره‌ای و موشکی و جنگنده‌های عراقی در امان بمانند.

به گفته یک منبع آگاه، تروریست‌های داعش با استقرار این نیروها در این مناطق در حال برنامه ریزی برای حمله قریب الوقوع به شهرهای سامراء، تکریت و بیجی هستند.

۱۳۹۴/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...