نسخه چاپی

می‌ترسیم ایرانی‌ها ما را بزنند!

رئیس كمیته برگزاری لیگ عربستان تاكید كرد كه به همراه امارات درخواستی را به AFC نوشته‌اند كه در آن آمده نه تیم‌های عربستانی و نه تیم‌های اماراتی حاضر نیستند در ایران به میدان بروند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تنش سیاسی بین ایران و عربستان به ورزش هم کشیده است و سعودیها درخواست‌های غیر معقول و به دور از انتظاری دارند.

محمد النویصر رئیس کمیته برگزاری لیگ عربستان در جدیدترین سخنان خود امروز در گفت‌وگو با سایت الریاضیه امارات گفت: با فدارسیون فوتبال امارات به توافق رسیده‌ایم که امروز با هم درخواستی را به کنفدارسیون فوتبال آسیا بنویسیم تا اعلام کنیم که نه ما و نه امارات حاضر نیستیم در ایران به میدان برویم و باید بازیهای ما با نمایندگان ایران در جایی دیگر برگزار شود.

او مدعی شد: همواره برابر تیم‌های ایرانی به مشکل خورده‌ایم و هر ساله این مشکلات ادامه دارد. متاسفانه کنفدارسیون فوتبال آسیا تنها نظاره‌گر است و هیچ کاری انجام نمی‌دهد. تیم‌های ایرانی از زمانی که وارد فرودگاه می شویم تا زمانی که برمی‌گردیم به رفتارهای تحریک آمیز و توهین آمیز می‌پردازند. شعارهای دینی روز به روز در حال زیاد شدن است و به ما دشنام می‌دهند. فصل قبل سی دی کاملی را از کارشکنی‌های ایرانیها به کنفدارسیون فوتبال آسیا فرستادیم اما هیچ نتیجه‌ای ندیدیم.

این شیخ سعودی در ادامه سخنان خود مدعی شد: کشورهای خلیج فارس هم باید با درخواست ما برای بازی کردن با تیم‌های ایرانی در یک زمین بی طرف موافقت کنند. می‌خواهیم بازیهای نمایندگان ما با ایران در کشورهای عمان و قطر و یا حتی ازبکستان و سنگاپور برگزار شود. هر کشور نزدیک به دو طرف باشد می‌توانیم در آن به میدان برویم به غیر از ایران.

او ادامه داد: ایرانی‌ها به سفارت ما حمله کرده‌اند و اصول دیپلماسی را زیر پا گذاشته‌اند. چه کسی تضمین می‌کند این مشکلات ادامه نداشته باشد؟ حتی این احتمال وجود دارد که تماشاگران وارد میدان شوند و ما را بزنند! امروز درخواست خود را به کنفدارسیون فوتبال آسیا می فرستیم و امیدواریم که مثل همیشه بی تفاوت نباشند و به درخواست ما رسیدگی کنند. دو پیشنهاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد‌ه‌ایم، یا اینکه بازی‌های ما را در زمینی بی طرف با ایران برگزار کنند یا اینکه در مرحله گروهی به مصاف نمایندگان ایران نرویم و تنها در مراحل پایانی با آنها بازی کنیم!

النویصر در پایان سخنان خود درباره حمایت امارات از عربستان گفت: امارات دوست و بردار ما است و همواره در کنار ما بوده است. ما با امارات همچون یک جسم واحد هستیم و بیشتر از هر کشور دیگری به حمایت از ما پرداخته است.

۱۳۹۴/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...