نسخه چاپی

هنرمندان و ورزشكاران از انتشار عكس‌های نامناسب خودداری كنند

هشدار دادستان تهران به ورزشكاران

دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام كرد: در هفته‌های اخیر عكس‌ها و تصاویر نامناسب و خلاف شئون اسلامی در فضای مجازی منتشر شد كه منجر به تشكیل چند پرونده قضایی شد و مدعی‌العموم در چنین مواردی به وظایف ذاتی خود عمل می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم عباس جعفری دولت‌آبادی گفت: انتشار عکس‌های نامناسب یک ورزشکار برخلاف منش پهلوانی و روح جوانمردی است و ورزشکاران و هنرمندان باید از انتشار عکس‌های نامناسب در فضای مجازی پرهیز کنند.

وی افزود: انتشار عکس‌های خلاف موازین اسلامی از برخی ورزشکاران و هنرمندان در فضای مجازی باعث شد دادستانی تهران از جنبه عمومی جرم ورود کرده و با متخلفان برخورد کند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران خطاب به جامعه ورزشکاران و هنرمندان تأکید کرد: ورزشکاران و هنرمندان اصیل، باید افراد هنرمندنما و ورزشکارنما را از جامعه ورزشی و هنری طرد کنند تا به واسطه اقدامات برخی افراد متخلف، پیامدهای آن متوجه جامعه هنری و ورزشی کشور نشود.

جعفری دولت‌آبادی درباره تعرض به حریم خصوصی دیگران از سوی برخی سودجویان، اظهار داشت: در سه هفته گذشته عده‌ای با ورود به حریم خصوصی دیگران، تصاویر خصوصی افراد را در فضای مجازی منتشر کردند که با اقدام به موقع دادستانی مواجه شد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...