نسخه چاپی

افزایش چشمگیر خودكشی‌ها در ارتش آمریكا

بنا بر یك گزارش رسمی، ارتش امریكا در سه ماهه سوم سال گذشته میلادی شاهد افزایش نگرا‌ن‌كننده آمار خودكشی در میان اعضای خود بوده است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاري دانشجو، طبق گزارش اداره پیشگیری از خودکشی وزارت دفاع امریکا، آمار خودکشی در کلیه رسته‌های ارتش اعم از نیروهای فعال و ذخیره در ماه‌های ژوئیه، اوت و سپتامبر افزایش داشته است.

این گزارش که آمار جدید را با مدت زمان مشابه در 2014 مقایسه کرده نشان می‌دهد 57 فقره از خودکشی‌ها در سه ماهه سوم 2014 مربوط به نیروهای فعال بوده که این رقم در 2015 به 72 فقره افزایش یافت. این آمار برای نیروهای ذخیره در بازه زمانی یاد شده از 48 به 70 فقره افزایش یافته است.

بنا بر این گزارش، نرخ خودکشی در تفنگداران دریایی امریکا از شش مورد به 13، در میان سربازان فعال نیروی دریایی از 7 به 11، در میان سربازان فعال نیروی هوایی از 13 به 16 و در میان سربازان فعال نیروی زمینی از 31 به 32 فقره افزایش داشته است.

این گزارش نشان دهنده مجموعا 363 فقره خودکشی در میان نیروهای فعال و ذخیره ارتش تا 15 دسامبر 2015 است که فقط دو مورد بیشتر از آمار مدت زمان مشابه در 2014 بود.

آمارها در برخی از رسته‌ها دچار وخامت بیشتری بود، اما در مجموع این ارقام سبب تشدید نگرانی‌ها شد.

جِف دِیویس، سخنگوی پنتاگون در یک کنفرانس خبری گفت: «از نظر وزارت دفاع هر مورد خودکشی رقم بسیار بالایی است و برای پیشگیری از خودکشی در ارتش از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم کرد. راهکارهای مختلفی هست که نیروها از آن بهره می‌گیرند و معتقدیم موثر بوده، هر چند مستلزم گذشت زمان است.»

۱۳۹۴/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...