نسخه چاپی

كشف 4 تن مواد مخدر در كرمان

فرمانده انتظامی استان كرمان گفت: چهار تن انواع مواد مخدر با اجرای رزمایش عملیاتی - انتظامی محرم 94در استان كشف شد و 137 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش نما، سردار رضا بنی اسدی فر در گفت و گو با ایرنا افزود: رزمایش محرم 94 در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی و تقویت توان پلیس استان از روز شنبه 12 دی با رمز 'یا رسول الله' آغاز و 2 روز به صورت پنهان و 2 روز به صورت آشکار اجرایی شد.

وی گفت: همچنین در این رزمایش پنج سارق مسلح، 18 سارق به عنف و 214 سارق عادی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در مجموع سایر سرقت ها 213 مورد کشف سرقت در رزمایش محرم 94 انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: دستگیری زندانیان فراری، قاتلان فراری و پاکسازی نقاط آلوده در دستور کار رزمایش محرم 94 بوده که با توان مناسب پلیس استان اهداف از پیش تعیین شده رزمایش محقق شده است.

وی شرایط امنیتی شرق و جنوب استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تا پایان سال جاری مشکل قابل توجهی در جنوب و شرق استان نخواهیم داشت.

سردار بنی اسدی فر افزود: پلیس استان کرمان با توجه به در پیش بودن انتخابات و ایام پایانی سال آمادگی لازم را برای ارتقای احساس امنیت در جامعه را دارد و با هوشیاری و دقت نظر مسائل امنیتی را رصد می کند.

همچنین امروز چهارشنبه نمایشگاهی از دستاوردهای رزمایش عملیاتی - انتظامی محرم 94 در شهرستان جیرفت برپا شد که فرمانده انتظامی استان و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان به همراه شماری از مسئولان محلی از آن بازدید کردند.

رزمایش محرم 94 به وسعت 183 هزار کیلومتر مربع در استان کرمان برگزار و بصورت ویژه در جنوب و شرق استان پیگیری شد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...