نسخه چاپی

نتیجه جلسه كفاشیان با روسای هیات‌های فوتبال

جلسه مابین رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل برخی از اعضای هیات رییسه این فدراسیون و روسای هیات ‌فو‌تبا‌ل استان‌های مختلف برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مساله اصلی مورد بحث در این جلسه که با حضور علی کفاشیان، مهدی تاج، علیرضا اسدی و برخی دیگر از اعضای هیات رییسه و نیز روسای استان‌های مختلف برگزار شد، موضوع تغییرات اساسنامه فدراسیون فو‌تبا‌ل و اساسنامه هیات‌های فو‌تبا‌ل بود.

به طور کلی در این جلسه به مواردی از اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فو‌تبا‌ل اشاره شد، این که در صورت تصویب اساسنامه پیشنهادی کفاشیان به عنوان رییس مجمع در انتخابات پیش‌روی فدراسیون حق رای ندارد. علاوه بر این بر مواردی از جمله حذف فدراسیون عشایری و لغو رای این فدراسیون در مجمع انتخاباتی پیش‌روی در صورت تصویب اساسنامه پیشنهادی و نیز حذف ارگان‌ها و نهادهایی که در فو‌تبا‌ل نقش ندارند، صحبت شد.

در این جلسه علاوه بر این در مورد تغییرات اساسنامه هیات‌ها صحبت به عمل آمد. از جمله آن می‌توان به حکمیت ادارات و ارتباط آنها علی‌رغم اختلافاتی که پیش می‌آید اشاره کرد.

هر چند عنوان شده بود در جلسه امروز وزیر ورزش و جوانان نیز حضور خواهد داشت، اما این اتفاق رخ نداد.

در جلسه سال گذشته فدراسیون فوتبال با روسای هیات‌های فوتبال هدیه دو میلیون تومانی تحت عنوان ایاب و ذهاب سالیانه به اعضا داده شد اما این بار این اتفاق نیفتاد.

قرار است در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال که 23 دی برگزار می‌شود، اساس‌نامه پیشنهادی به رای گذاشته شود و در صورت رای آوردن این اساس‌نامه، انتخابات پیش‌رو با اساس‌نامه جدید برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...