نسخه چاپی

پیوس:با سوشا برخورد داشتم،او بچه خوبی است

پیشكسوت پرسپولیس گفت:پرسپولیس باید به دنبال یك دروازه بان خوب باشد.

به گزارش نما به نقل از کاپ، فرشاد پیوس درباره استعدادیابی در فوتبال محلات اظهار داشت: تمام استعداد در محلات وجود دارد و لازم است که اینگونه مراسم روز به روز با شکوه تر از قبل برگزار شود. باید این استعدادها کشف شوند تا به اهداف خود برسند.

وی درباره فوتبال گذشته که بسیاری از بازیکنانش از زمین های خاکی بیرون می آمدند بیان داشت: خود من بچه نازی آباد هستم و افتخار می کنم فوتبال را از زمین خاکی های نازی آباد شروع کردم اما الان همان زمین ها به خاطر ساختمان سازی از بین رفته است تکنیک ناب ایرانی در زمین هایی است که این بازی ها برگزار می شد البته الان آموزش و پرورش و شهرداری دست به دست هم دادند که می تواند شرایط را بهبود بخشند.

وی درباره وضعیت کنونی پرسپولیس تصریح کرد: اگر حواشی کمی که وجود دارد را کنار بگذاریم شرایط پرسپولیس در مجموع خوب است این تیم، تیمی دونده است که بازیکنان جوان آن به خوبی بازی کردند و انشاالله اگر روند این تیم ادامه یابد، می تواند جزو دو تیم برتر لیگ باشد.

پیوس در رابطه با مشکلات اخیر سوشا مکانی اذعان داشت: باید یک فوتبالیست خوب فکر و ذکرش به فوتبال باشد که به هرحال از این گونه مسایل دوری کند البته من خودم با سوشا برخورد داشته ام. او بچه خوبی است و ما از این فوتبالیست ها کم داریم و به همین خاطر باید کاری کنیم که آنها نابود نشوند. در هرحال حتی بدون در نظر گرفتن این اتفاقاتی که باری سوشا افتاد نیز باید به دنبال یک دروازه بان خوب برای پرسپولیس بود.

۱۳۹۴/۱۰/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...