نسخه چاپی

شمارش معكوس برای آغاز برف و باران

مدیركل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای پایانی هفته در استان‌های اردبیل و گیلان، وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی تدوام خواهد داشت و در غالب نقاط كشور بخصوص در سواحل دریای خزر دمای هوا بطور نسبی افزایش می یابد.

به گزارش نما به نقل از میزان: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای پایانی هفته در استان‌های اردبیل و گیلان، وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی تدوام خواهد داشت و در غالب نقاط کشور بخصوص در سواحل دریای خزر دمای هوا بطور نسبی افزایش می یابد.

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، امروز در مناطق غربی استانهای آذربایجان غربی، کردستان و مناطق شمالی آذربایجان شرقی بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای صبح امروز در سواحل شرقی دریای خزر و استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی با افزایش ابر، بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: از بعدازظهر فردا، سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و سبب ابرناکی و بارش در این مناطق خواهد شد و بتدریج گستره این سامانه جنوب غرب ، دامنه‌های البرز مرکزی و جنوب غرب کشور را در بر خواهد گرفت. همچنین امروزمناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان درباره هوای استان تهران گفت: هوای تهران امروز کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا هوای این استان ابری در بعدازظهر همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

هم اکنون (ساعت 6:40 صبح پنج شنبه) دمای هوای تهران 4 درجه بالای صفر است.

۱۳۹۴/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...