نسخه چاپی

ار: حمله به دولت خلاف مصالح ملی است

عکس خبري -ار: حمله به دولت خلاف مصالح ملي است

حمله و هجمه به دولتی كه رییس و اعضای آن با دلسوزی و تلاش بی‌وقفه بار اجرایی كشور را به دوش می‌كشند تا مشكلات كشور را مرتفع كرده و آسایش و رفاه را برای ملت فراهم سازند اقدامی دشمن شادكن است.

وزير کشور با انتقاد از تشديد هجمه‌ها به دولت در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: اين خلاف مصالح ملي و فرمايشات مقام معظم رهبري است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت مصطفي محمدنجار در گفت‌وگويي اظهار كرد: حمله و هجمه به دولتي که رييس و اعضاي آن با دلسوزي و تلاش بي‌وقفه بار اجرايي کشور را به دوش مي‌کشند تا مشکلات کشور را مرتفع کرده و آسايش و رفاه را براي ملت فراهم سازند اقدامي دشمن شادکن است.

وي خاطرنشان کرد: کساني که در اين مسير حرکت مي‌کنند بدانند خلاف مصالح ملي و تاکيدات مقام معظم رهبري عمل مي‌کنند و اين قطعا براي کشور مطلوب نيست.

وزير کشور كه با پايگاه اطلاع‌رساني دولت گفت‌وگو مي‌كرد، با اشاره به فرمايشات و تاکيدات رهبر معظم انقلاب مبني بر حفظ وحدت، انسجام و همدلي و پرهيز از اختلاف و هجمه، افزود: اين اصول نه در آستانه انتخابات بلکه هميشه بايد مدنظر باشد و مي‌بايستي از انجام اقدامات دشمن شادکن پرهيز کرد.

۱۳۹۰/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...