نسخه چاپی

تغییراتی در بخش‌های خبری به‌وجود می‌آید

معاون خبر سازمان صداوسیما گفت: به‌زودی در بخش‌های خبری شاهد تغییراتی خواهیم بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دکتر پیمان جبلی اظهار کرد: همراه با فضای خبری نوینی که در جامعه به‌وجود آمده، شاهد ارتقای کمی و کیفی خبر در این رسانه و رشد روزافزون مخاطبان بخش‌های خبری خواهیم بود.

او درباره پیشرفت‌هایی که در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی صداوسیما به‌وجود آمده است، ادامه داد: ارتقای جایگاه منابع خبری وابسته به سازمان صداوسیما، افزایش کیفی بخش‌های خبری شبکه‌های مختلف، بویژه در شبکه خبر موجب شده که ما شاهد ارتقای شبیه به جهش در مخاطبان خبر نیز باشیم، به‌نحوی که اکنون در مقایسه با هشت سال گذشته، بیشترین مخاطبان خبری را داریم.

براساس آخرین نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما که آذر امسال در سطح تهران انجام شد، مخاطبان بخش‌های خبری صداوسیما 82 درصد گزارش شده‌اند.

معاون خبر صداوسیما با اشاره به انتظارات مخاطبان بخش‌های خبری گفت: رشد فضای اطلاع‌رسانی، خبر رسانه ملی و مخاطبان خبری اقتضا می‌کند که ما هم تغییراتی را به‌لحاظ کمی و کیفی در بخش‌های خبری ایجاد کنیم که بخشی از آن شروع شده است و این تغییرات در اخبار 21 نمود بیشتری خواهد داشت.

او افزود: امیدوارمد در آینده نزدیک بتوانیم تغییرات مورد نظر را اعمال کنیم. سعی ما این است که هم در شکل اطلاع‌رسانی، دکور و عناصر مختلفی که در یک خبر تلویزیونی لازم است و هم از لحاظ کیفی و محتوایی، بتوانیم این تغییرات را به‌وجود آوریم.

۱۳۹۴/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...