نسخه چاپی

حمله موشكی به سامراء خنثی شد

حمله موشكی تكفیری‌های داعش به مرقد مطهر دو امام معصوم یعنی حضرت امام هادی (ع) و فرزندشان امام حسن عسكری (ع)، خنثی شد.

به گزارش نما ، حمله موشکی تکفیری‌های داعش به مرقد مطهر دو امام معصوم یعنی حضرت امام هادی (ع) و فرزندشان امام حسن عسکری (ع)، خنثی شد.

سرلشگر «جمعة عناد» فرماندهی عملیات استان «صلاح‌الدین» امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این استان، یک حمله دیگر تکفیری‌های داعش به مرقد امامین عسکریین (ع) در سامراء واقع در جنوب تکریت را خنثی کردند.

وی در گفت‌وگو با «روداو» اظهار داشت: افراد مسلح داعش، امروز 7/1/2016 تلاش کردند که به سامرا و مرقد این دو امام معصوم (ع) با شلیک موشک، حمله کنند اما با تکیه به اطلاعات به دست آمده و هماهنگی نیروی هوایی عراق، نیروهای امنیتی، به تکفیری‌های داعش حمله کردند و پس از درگیری‌هایی شدید، کلیه مهاجمان را کشتند و کنترل سکوی پرتاب موشک‌های تحت اختیار آنها را به دست گرفتند.

در 14 اکتبر 2015، عملیات لبیک یا رسول‌الله ارتش عراق برای آزادسازی مناطق شمالی استان صلاح‌الدین از سه محور انجام شد و طی آن، نیروهای امنیتی کنترل بیش از هزار کیلومتر مربع را به دست گرفتند و علاوه بر آن، پالایشگاه مهم «بیجی» را آزاد کردند و اکنون نیروهای عراقی در حال پیشروی به سوی «حمرین» و «الحویجة» هستند.

تکفیری‌ها بارها تلاش کرده‌اند از اطراف شهر سامراء، حرم مطهر امامین عسکریین(ع) را هدف قرار دهند که در این راه ناکام مانده‌اند.

چند سال پیش، تکفیری‌ها با هدف شعله ور کردن آتش فتنه مذهبی در عراق، مرقد مطهر امامین عسکریین(ع) در سامراء را منفجر کرده بودند که توطئه آنها با هوشیاری مرجعیت عالی دینی و تبعیت ملت عراق از رهنمودهای مرجعیت خنثی شد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...