نسخه چاپی

برای براندازی در ایران روزه‌خواری كنید!

اخیرا یكی از روحانی‌نمایان حامی فتنه ۸۸ از مردم خواسته با روزه‌خواری به «مقاومت مدنی» و «اعتراض» در مقابل نظام جمهوری اسلامی بپردازند.


به گزارش نما، روزنامه وطن امروز نوشت:

برای براندازی در ایران روزه‌خواری کنید

اخیرا یکی از روحانی‌نمایان حامی فتنه ۸۸ از مردم خواسته با روزه‌خواری به «مقاومت مدنی» و «اعتراض» در مقابل نظام جمهوری اسلامی بپردازند. حسن فرشتیان که مدعی است علوم حوزوی را پیش از انقلاب و در حوزه ‌علمیه قم گذرانده، در گفت‌وگو با یکی از سایت‌های ضدانقلاب گفته: «روزه‌خواری برخی مردم ایران از سر لجبازی با حکومت و نوعی نافرمانی مدنی است».

وی که ‌ماه رمضان نزد ایرانیان را «‌غمبار» توصیف می‌کند، معتقد است علت این مساله «تحکم‌های دینی از سوی جمهوری اسلامی» است. وی در ادامه مدعی شده: «دینداری در یک جامعه سکولار آزاد سهل‌تر از دینداری در نظام جمهوری اسلامی است». البته فرشتیان که ظاهرا تحصیلات خود را در رشته حقوق در فرانسه سپری کرده تمایلی نداشته به وضع مسلمانان در کشورهای «سکولار» نظیر فرانسه و محدودیت در انجام فرایض دینی حداقلی نظیر حفظ حجاب بپردازد.

توصیه جدید ضد‌انقلاب به اصلاح‌طلبان چیست؟

همزمان با طرح پیشنهاد موضع‌گیری اصلاح‌طلبان در قبال جریان فتنه ۸۸ از سوی چهره‌های سیاسی، استقبال ضمنی احزاب اصلاح‌طلب، رسانه‌های ضدانقلاب را بشدت نگران ایجاد اختلافات جدید در میان اصلاح‌طلبان کرده است.

در همین راستا اپوزیسیون خارج‌نشین در جلسات محفلی خود بشدت نسبت به این مساله واکنش نشان می‌دهند و می‌کوشند از طریق نوشتارهای عناصر نزدیک به خود این موضوع را به صورت رسمی به گوش اصلاح‌طلبان داخل کشور برسانند.

شهریار رستمی در این زمینه می‌نویسد: «شرط «موضع‌گیری در مقابل فتنه» که این روز‌ها از زبان برخی عناصر نظام نیز مطرح می‌شود، می‌تواند ترک ایجاد شده در بدنه‌ جنبش سبز را که با رای دادن خاتمی نمایان شد، به شکافی عظیم بدل کند». وی که نتوانسته در نوشتار خود نگرانی از جدا شدن مسیر اصلاح‌طلبان داخلی از حامیان فتنه ۸۸ را پنهان کند، در ادامه می‌نویسد: «در چنین شرایطی‌ هر گروهی از اصلاح‌طلبان که بخواهند در انتخابات شرکت کنند ناچار به موضع‌گیری در برابر عملکرد گذشته خود در سال ۸۸ و به تبع برانگیختن واکنش فعالان جنبش سبز و متعاقب آن از دست دادن بخش بزرگی از پایگاه اجتماعی خود خواهند شد!»

وی در ادامه با اشاره به دروغ بزرگ تقلب و برملا شدن ابعاد آن در سطح جامعه و بی‌اثر بودن تکرار آن از سوی اصلاح‌طلبان می‌افزاید: «اعتراض به نتیجه انتخابات آتی به واسطه‌ تکراری بودن و خنک شدن، دیگر نه برای حاکمیت و نه برای جامعه موضوعیتی نداشته و مضحک به نظرمي‌رسد»

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...