نسخه چاپی

خبر اختصاصی

صرف ناهار انتخاباتی

عکس خبري - صرف ناهار انتخاباتي

یكی از نمایندگان سابق این حوزه انتخابیه در مجلس و داوطلب نمایندگی مجلس دهم در منزل مسكونی اجاره‌ای به پخش نماهنگ و تصاویر سخنرانی‌های خود در دوران نمایندگی‌اش در مجلس و مراسم‌های مختلف پرداخته است.

با نزدیک شدن به زمان برگزاري انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز هفتم اسفندماه، فعالیت جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی و داوطلبان شرکت در انتخابات افزایش یافته است.
این درحالی است که مسئولان وزارت کشور و مجریان انتخابات نیز هشدار داده‌اند که مطابق قانون تبلیغات زودرس تخلف انتخاباتي محسوب می‌شود و افرادی که قصد حضور در انتخابات را دارند، باید از تبلیغات در این مقطع خودداری کنند.
با این حال برخی نامزدهای انتخابات مجلس، از هم اکنون در صدد فراهم کردن مقدمات تشکیل ستادهای انتخاباتی و سازماندهی کردن حامیان خود بوده و حتی پیش از اعلام تائید صلاحیت‌های شورای نگهبان تبلیغات انتخاباتی خود را دور از چشم مسئولین کلید زده اند.
در اين ميان تبلیغات زودهنگام انتخاباتی داوطلبان مجلس دهم در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان غربی وارد مرحله جدیدی شده است. درحوزه انتخابیه «نقده» و «اشنویه» برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس در خانه‌های اجاره‌ای به برگزاری محافل شبانه و خصوصی و همچنین دادن ناهار و شام‌های انتخاباتی اقدام می‌کنند.
یکی از نمایندگان سابق این حوزه انتخابیه در مجلس و داوطلب نمایندگی مجلس دهم در منزل مسکونی اجاره‌ای به پخش نماهنگ و تصاویر سخنرانی‌های خود در دوران نمایندگی‌اش در مجلس و مراسم‌های مختلف پرداخته است. مسئول حراست فرمانداری اشنویه از اقدامات برخی قومیت‌ها خبر داده و گفته است: سازمان مردم‌نهادی با عنوان «ژینگه پاریز»، یعنی حفاظت از محیط زیست با هدایت فرماندار اشنویه تشکیل شده و تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر عضوگیری کرده است. وی افزوده است: فعالان نیز در این انجمن فعالیت دارند و اقدام به تبلیغ پا‌ن‌کردیسم و حمایت از نامزدهای انتخابیه نقده و اشنویه با استفاده از فضای موجود می‌کنند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...