نسخه چاپی

وضعیت اصولگرایان در انتخابات آینده

عکس خبري -وضعيت اصولگرايان در انتخابات آينده

یك نماینده اصولگرای مجلس، با اشاره به آغاز رقابت‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده، گفت: اختلافات درون جریان اصولگرایی آنقدر نیست كه نشود ائتلاف كنند بلكه امكان ائتلاف در مجموعه اصولگرایی وجود دارد.


به گزارش نما ، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي‌مقدم در گفت وگو با ايسنا ، اظهار كرد: من معتقدم اگر در كشور ما دو حزب قوي و قدر تشكيل شود كمك بسيار خوبي به ساماندهي انتخابات رياست جمهوري، مجالس آينده و شوراها خواهد كرد، البته در غياب چنين احزابي تشكل‌هاي اثرگذاري مثل جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين مي‌توانند با كمك و همكاري يكديگر اين خلاء را پر كنند.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي جامعتين در انتخابات مجلس نهم يادآور شد: ورود اين دو نهاد در انتخابات مجلس نشان داد آنها تاثيرگذارند كما اينكه مي‌بينيم بخش عمده‌اي از مجلس فعلي را فعاليت‌هاي اين دو تشكل رقم زد و البته باعث شد جايگاه روحانيت در كشور بار ديگر احيا شود.

اين عضو جامعه روحانيت مبارز، با بيان اينكه امكان ائتلاف در مجموعه اصولگرايي وجود دارد، گفت:‌ حداكثر ممكن است در مجموعه اصولگرايان يك حزب با دو گرايش تشكيل شود و اگر شخصيت‌ها و جمعيت‌هاي اصولگرا گردهم بيايند ، همفكري كنند و با ائتلاف حزب بزرگي را تشكيل دهند، اختلاف سليقه‌ها گرايش‌هاي درون يك تشكل قوي را ايجاد خواهد كرد.

مصباحي مقدم درباره امكان ورود جريانات ديگر درچارچوب نظام به عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي نيز تصريح كرد: اگر اصلاح‌طلبان بخواهند وارد ميدان شوند ناگزير بايد در شعارهاي خود بازنگري كنند و موقعيت از دست رفته‌شان را در ميان مردم با اصلاح مباني و ديدگاه‌ها بازيافت كنند.

وي در پايان گفت:‌اگر اين اتفاق بيفتد و كساني از اصلاح‌طلبان به ميدان بيايند كه از نظر مباني رفتار و سوابق از مردم دور نشده و فاصله نگرفته‌اند شايد زمينه براي اقبال مردم به آنها فراهم شود.

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...