نسخه چاپی

لهستان حریف ایران در راه المپیك شد

تیم ملی والیبال لهستان عنوان سومی مسابقات انتخابی المپیك اروپا را كسب كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، دیدار رده‌بندی مسابقات انتخابی المپیک در قاره اروپا عصر امروز بین تیم‌های لهستان و آلمان در برلین برگزار شد که در این مسابقه شاگردان آنتیگا توانستند عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص دهند. بعد از سومی ناباورانه لهستان در جام جهانی و از دست دادن سهمیه المپیک، شاگردان آنتیگا در برلین هم سوم شدند تا یک شانس دیگر برای کسب بلیت ریو داشته باشند.

شاگردان هینن در تیم ملی آلمان ست‌های اول و سوم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 به سود خود رقم زدند و ست‌های دوم، چهارم و پنجم را با نتیجه 25 بر 22، 28 بر 26 و 16 بر 14 به شاگردان آنتیگا در تیم لهستان واگذار کردند.

تیم‌های فرانسه و روسیه هم از ساعت 19 امروز دیدار فینال این مسابقات را برگزار خواهند کرد تا تیم قهرمان راهی مسابقات المپیک شود و تیم دوم‌ به همراه لهستان راهی ژاپن شود تا یک بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به رقابت‌های المپیک امتحان کند.

در مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن تیم ملی والیبال ایران هم حضور دارد که از آن مسابقات سه تیم برتر به همراه بهترین تیم آسیایی می‌توانند بلیت ریو بگیرند. تیم ایران در نخستین میدان رسمی با حضور لوزانو باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...