نسخه چاپی

فرماندار ایلام در هشداری به نامزدهای انتخاباتی:

كانال های انتخاباتی مصداق تخلف است

فرماندار ایلام گفت: تبلیغات صورت گرفته كاندیداهای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.

به گزارش نما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر خوشخبر فرماندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار در خصوص راه اندازی برخی کانال های انتخاباتی در بستر فضای مجازی گفت: تبلیغات صورت گرفته کاندیداهای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.

وی در خصوص فعالیت های صورت گرفته برای جلوگیری از این اقدام خلاف قانون اظهار کرد: برابر دستور رئیس ستاد انتخابات استان به دستگاههای اجرایی تمهیدات لازم از سوی پلیس فتا صورت گرفته و فعالیت کاندیداهای انتخاباتی رصد می شود و در خصوص اقدامات خلاف قانون به آنها هشدارهای لازم داده شده و در صورت تکرار برخورد صورت می گیرد.

فرماندار ایلام ضمن دعوت همه کاندیداها به رعایت قانون تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ضمن رعایت اخلاق و توجیه هوادران خود به رعایت قانون، ستاد انتخابات را در برگزاری انتخاباتی پرشور در فضایی صمیمی و آرام یاری کنند.

رئیس ستاد انتخابات در پایان ضمن تأکید مجدد بر ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در هر فضایی اظهار داشت: قانون شکنی در هرجا و توسط هرشخصی از سوی ستاد انتخابات با برخورد جدی مواجه بوده و امیدواریم بتوانیم در فضایی آرام حضوری پرشور را در پای صندوق های رأی داشته باشیم.

۱۳۹۴/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...