نسخه چاپی

سیاه چاله‌ها به آن سیاهی‌ كه نشان داده می‌شوند، نیستند

اگر احساس می‌كنید در یك سیاه چاله هستید، تسلیم نشوید، بدانید كه می‌توانید رهایی یابید.

به گزارش نما خیلی از ما پروفسور استفن هاوکینگ را می‌شناسیم. او کسی است که در سن 21 سالگی به بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک مبتلا شد و از آن سن از تحرک عاجز ماند. او نه می‌تواند حرکت کند و نه سخن گوید.

با تمام این مشکلات او فیزیکدان و کیهان شناس بسیار موفق و مشهوری است که نظریات زیادی در زمینه کیهان و جاذبه کوانتوم دارد.

سخنان فوق‌العاده زیبای استفن هاوکینگ در مورد افسردگی

هاوکینگ در سخنرانی‌اش که همزمان با جشن تولد 74 سالگی‌اش بود، گفت: وقتی شما به موضوع جدیدی فکر می‌کنید یعنی راهی برای فرار از شرایطی که خیلی برایتان سخت و دشوار است، وجود دارد.

او در پایان سخنرانی‌اش اشاره کرد: پیام این سخنرانی این است که سیاه چاله‌ها به آن سیاهی‌ای که نشان داده می‌شوند نیستند. این شرایط بد مانند آن نیست که در زندان‌ حبس اید هستید. شرایط می‌تواند از سیاهی مطلق تغییر کند.

سخنان فوق‌العاده زیبای استفن هاوکینگ در مورد افسردگی

پس اگر احساس می‌کنید در شرایط وحشتناکی قرار دارید اصلا تسلیم نشوید، راهی برای بیرون رفتن از این شرایط هست.

لوسی دختر 46 ساله پروفسور می‌گوید که کله شقی و خنده‌ها و شاد بودن پدرش باعث شد که پدرش زنده بماند زیرا پزشکان گفته‌بودند، او بیش از دو سال زنده نخواهد ماند. هاوکینگ همیشه سعی کرده از تمام توان خود استفاده کند و بیماری او نتوانسته او را از رسیدن به اهدافش مخصوصا در زمینه پیشرفت علمی باز دارد.

او می‌گوید، ممکن است در شرایط بسیار بدی باشید ولی وقتی از آن بیرون آیید گویا به دنیای دیگری وارد شده‌اید.

۱۳۹۴/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...