نسخه چاپی

رئیس پلیس فتا استان كرمانشاه:

عامل هتك حیثیت به دخترجوان درشبكه‌های اجتماعی دركرمانشاه دستگیرشد

رئیس پلیس فتا استان كرمانشاه از دستگیری تعمیركار تلفن همراه كه با استفاده از نرم افزار پیام رسان «mico» اقدام به انتشار و هتك حیثیت دختر جوانی كرده بود، خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ علي شفيعي در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت خانم جواني مبني بر اين كه فرد يا افراد ناشناسي در شبکه اجتماعي mico با ساختن پروفايلي جعلي به نام وي، اقدام به انتشار تصاوير و هتک حيثيتش کرده اند، لذا پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد شاکي تصاوير خود را در اختيار کسي قرار نداده، بنابر اين متهم يا متهمان بايد از روش هايي ديگري به آن دست پيدا کرده باشند، لذا در اين خصوص تيم ويژه اي تشکيل و با اقدامات تخصصي پليس فردي به عنوان متهم شناسايي و احضار شد.

وي گفت: متهم بيان داشت که شماره حسابي که براي اخاذي معرفي کرده اند متعلق به اوست اما مدتي قبل کارت بانکي و رمز آن را گم و اظهار بي اطلاعي کرد ، با توجه به مطالب بيان شده ماموران با بررسي ها و پي جويي هاي تخصصي توانستند متهم اصلي پرونده را که تعميرکار تلفن همراه بود شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير کنند.

سرهنگ شفيعي خاطر نشان کرد: متهم ابتدا منکر بزه انتسابي شد، اما با بررسي گوشي مشخص شد که وي مجرم است ،همچنين با فردي که قبلا شناسايي شده همدست مي باشند، لذا با توجه به ادله موجود متهمان ناچارا به بزه انتسابي شدند.

گفتني است، متهمان بيان کردند که شاکيه تلفن همراه خود را به قصد تعمير گوشي نزد آن ها آورده و با توجه به اين که اطلاعات خود را حذف نکرده بود، عکس ها را از حافظه گوشي خارج و منتشر کرده اند.

رئيس پليس فتا استان در پايان با تأكيد بر اين كه نبايد تلفن همراه خود را در اختيار هر کسي قرار دهيم، توصيه کرد: اگر تلفن همراه يا هر حافظه جانبي ديگرتان دچار مشکل يا خرابي شد، ابتدا تصاوير و اطلاعات شخصي خود را حذف و سپس آن را نزد افراد مطمئن و آشنا ببريد.

۱۳۹۴/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...