نسخه چاپی

سوشا با رای كمیته اخلاق از بازی منع می شود!

بعد از حضور سوشا مكانی در زندان اوین صحبت هایی مبنی بر محرومیت وی از بازی در تركیب تیم پرسولیس نقل محافل ورزشی شد و خیلی ها امروز می گویند سوشا منعی برای تمرین كردن ندارد اما نمی تواند بازی كند.

به گزارش نما به نقل از برنا؛ دادگاه قضایی نمی تواند رایی مبنی بر عدم حضور سوشا در تمرینات و همچنین بازی های تیم پرسپولیس صادر کند اما قانون این اجازه را به کمیته اخلاق می دهد سوشا را به دلیل تخلفاتی که در خارج از مستطیل سبز مرتکب شده است مدت زمان مشخصی از حضور در تمرینات و بازی های تیم پرسپولیس منع کند و در صورت صدور این رای در ادامه باشگاه پرسپولیس هیچ تعهد مالی نسبت به سوشا نخواهد داشت و حتی می تواند از این بازیکن طلب غرامت کند.

حداکثر زمانی که کمیته اخلاق می تواند سوشا را از بازی کردن منع کند دو سال است. به نظر می رسد کمیته اخلاق منتظر روشن شدن زوایای پنهان این پرونده است تا رای مناسبی در مورد دروازه بان تیم پرسپولیس صادر کند.

گفته می شود حجم تخلفات سوشا به گونه ای است که شاید دادگاه پیش از کمیته اخلاق با رایی که صادر می کند این دروازه بان اصلا شرایط حضور در تمرینات و همچنین بازی های دوستانه تیم پرسپولیس را پیدا نکند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...