نسخه چاپی

هنرنمائی بكهام در مراسم افتتاحیه المپیك

عکس خبري -هنرنمائي بكهام در مراسم افتتاحيه المپيك

ستاره ی فوتبال انگلستان پس از ملاقات با محمد علی كلی نقش خود در مراسم افتتاحیه ی المپیك را تائید كرد.

به گزارش نما و به نقل از خبرگزاري اسكاي اسپرت، از ابتداي آماده سازي مراسم المپيك عده اي بر اين عقيده بودند كه ديويد بكهام روشن كننده نهائي مشعل المپيك خواهد بود از آنجا كه وي سهم بسزائي در گرفتن ميزباني براي كشورش داشته است و در ورزش اين كشور نيز اسطوره اي محبوب محسوب مي شود. اما وي در مصاحبه اي اخيرا اعلام كرد كه تمايلي به روشن كردن مشعل ندارد زيرا كه اين فرد بايد مدال طلائي براي كشورش آورده باشد يا در المپيك شركت كرده و تاريخ قابل توجه اي به جاي گذاشته باشد.

بكهام اما نقش خود در مراسم افتتاحيه را به طور کلي رد نكرده بود وي پس از ملاقاتي كه با اسطوره ي بوكس جهان داشت رسما اعلام كرد كه در انجام مراسم افتتاحيه به نوعي ايفاي نقش خواهد كرد.
محمد علي کلي هفته ي گذشته به همراه همسرش به لندن آمده است. کلي در المپيك سال 1960 در رم مدال طلاي رقابت ها را از آن خود كرد همين موضوع سر منشاء اي شد براي يك عمر ورزش حرفه اي در درون رينگ كه مورد توجه عموم مردم قرار داشت. در حالي كه نقش کلي در مراسم هنوز نامعلوم است بكهام نيز اعلام كرده است كه مشعل را روشن نخواهد كرد اما پس از اتمام ديدارشان با هم بكهام تاييد كرد كه در مراسم افتتاحيه نوعي حضور خواهد داشت

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...