نسخه چاپی

فرمانده انتظامی خرم آباد خبر داد:

انهدام باند سارقی كه جلوی بانك ها كمین می كرد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری باند سارقان وجوه نقد در جلوی بانكهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ حسین نجفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همکاران ما در پلیس آگاهی طی هفته های اخیر با رصد اخبار و اطلاعات و کنترل مجرمین و سارقین سابقه دار باندهای سارقین وجوه نقدی در مقابل بانکها را شناسایی و موفق به دستگیری یک باند هفت نفره در این زمینه شدند.

وی با بیان اینکه یکی از افراد این باند داخل بانک سوژه ای که مبالغ بالا دریافت کرده را شناسایی می کرد، عنوان کرد: وی با تماس تلفنی با دو نفر دیگر که جلوی بانک بودند مشخصات سوژه را داده و او را با خودروهای مختلف که دائم عوض می شد تعقیب می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه باند سارقین جلوی بانکها خودروهای خود را به صورت یک ماهه اجاره می کردند، ادامه داد: وقتی سوژه در محلی برای انجام کار اداری یا خرید و... توقف می کرد سارقین به صورت ماهرانه در مدت زمان کوتاه اقدام به باز کردن درب خودروی شخص کرده و وجوه نقدی را به سرقت می بردند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه دوربین های برخی اماکن اداری و دوربین های پایش تصویری پلیس برخی سرقت ها را مستند کرده بودند، تصریح کرد: همکاران پلیس آگاهی توانستند در عملیات های مختلف هفت نفر را به همراه یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد و تجهیزات ممنوعه دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶ مال باخته از این باند شناسایی شده اند، افزود: همه این مال باخته ها مختص شهر خرم آباد نبوده و برخی در سایر شهرستانهای استان و حتی استان های همجوار بوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ارزش مال سرقت شده از این ۲۶ مال باخته توسط این باند را ۱۹۲ میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: از زمان دستگیری این باند تاکنون اعلام سرقت وجوه نقد در اطراف بانکها گزارش نشده است.

سرهنگ نجفی یادآور شد: اگر مردم اقدام ساده و منطقی انجام داده و وجوه نقدی را از طریق حواله بانکی یا دستگاه خودپرداز انتقال می دادند جلوی سرقت گرفته شده و خود اقدامی پیشگیرانه بود.

وی عنوان کرد: در ایام پایانی سال و نزدیک شدن به ایام نوروز از مردم تقاضا داریم در مراکز تجاری و بانکی حتی المقدور از نگهداری وجوه نقد بپرهیزند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...