نسخه چاپی

همسر ایده‌ال بودن از نگاه خانم‌ها، چگونه است؟

یك مرد ایده‌ال همسرش را شریك زندگی می‌داند و خود را در كنار او حس می‌كند نه در مقابلش.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر،برخلاف تصور خیلی از افراد، زنان در انتخاب همسر به عقل رجوع کرده و بدنبال یک تکیه‌گاه هستند و مردانی که دارای صفات خاصی هستند در بین خانم‌ها از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.


معمولا تفاوت قابل توجهی بین آن‌چه خانم‌ها از مرد مورد نظرشان انتظار دارند و خصوصیات واقعی آن شخص وجود دارد. به عبارت دیگر خصوصیات واقعی آن شخص وجود دارد. به عبارت دیگر خصوصیات واقعی فرد مورد نظر و اسطوره‌ای که طرف مقابل از شخص مورد نظر برای خود ساخته است با هم متفاوتند.

** پس خانم‌ها بر اساس چه معیارهایی همسر خود را انتخاب می‌کنند؟

هما خرمی مشاور خانواده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: اغلب آقایان فکر می‌کنند خانم‌ها یک مرد پولدار موفق با ماشین لوکس و آپارتمان مجلل می‌خواهند اما در واقعیت این‌گونه نیست، چرا که اغلب خصوصیات خوب آقایان است که خانم‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد نه حساب‌های بانکی آنان.

وی افزود: مردانگی خصوصیات مثبت قطعیت، قدرت در عقاید، اعتماد به نفس، تکیه بر خود، ویژگی‌های اخلاقی خوب، صداقت و راستی است.

مردی که مردانگی دارد، شجاعت مقابله با سختی‌ها، درد و خطر را بدون عقب کشیدن دارد.

** همسر ایده‌ال بودن آسان است...

ملاک‌های انتخاب همسر یکی از اصلی‌ترین مباحث در مشاوره قبل از ازدواج است. برای داشتن ازدواج موفق فقط عزم و اراده برای ازدواج کافی نیست. باید به بلوغ اقتصادی، فکری، عاطفی، اجتماعی و جسمی رسیده باشید.

اصولا مرد ایده‌ال بیشتر خانم‌ها مردی است که در درجه اول با غیرت باشد و نسبت به خانواده‌اش و حریم خانواده‌اش حریم آن حرمت قائل باشد.

زنان، مردانی که خیلی تودار هستند را نمی‌پسندند. مرد ایده‌ال با همسرش حرف می‌زند. مسائل زندگی در ابتدا از طریق ارتباط کلامی، به ویژه بحث در مورد افکار، احساسات و آرزوی ما مطرح با یکدیگر در میان گذاشته می‌شود.

۱۳۹۴/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...