نسخه چاپی

بیماری جمشید مشایخی كار دستش داد

مدیر تولید "آتش بر آب" تأكید كرد: برای بازیگر نقش اصلی‌مان با جمشید مشایخی قرارداد بستیم حتی مبلغی هم به‌عنوان پیش پرداخت داده شد، اما متاسفانه كسالتی برایشان پیش آمد و نتوانستند با ما همراهی كنند.


به گزارش نما، فرشاد یاسر مدیر تولید تله‌فیلم "آتش بر آب"به مهر گفت: با توجه به فیلمنامه و جلساتی که با کارگردان و تهیه‌کننده داشتیم با پروژه‌ای روبرو بودیم که به لحاظ جغرافیایی از تعدد لوکیشن برخوردار بود. چرا که بخش اعظمی از فیلمنامه در دشت‌ها و خود شهر یاسوج رخ می‌دهد و بخش دیگر آن در تهران. بر همین اساس تولید سختی را پیش‌رو داشتیم که خدا را شکر با تیمی خوب توانستیم تا به امروز کارها را به صورت مطلوب پیش ببریم.

یاسر در خصوص تیم بازیگران "آتش بر آب" اظهار کرد: برای بازیگر نقش اصلی‌مان با آقای جمشید مشایخی قرارداد بستیم حتی مبلغی هم به‌عنوان پیش‌پرداخت داده شد، اما متاسفانه کسالتی برایشان پیش آمد و نتوانستند با ما همراهی کنند. یا آقای منوچهر آذر که ایشان هم شرایط همکاری نداشتند. سراغ خیلی از بزرگان رفتیم مانند آقای راد، آقای رشیدی و... ولی متاسفانه هر کس برای خود دغدغه‌هایی داشت تا با بازیگرانی چون محمد رضا قدیریان، مجید مشیری، معصومه آقاجانی، احمد علامه دهر، صادق توکلی و... تیم بازیگران را بستیم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کیومرث جوانی است سرمست، او در اوج مستی طی حادثه‌ای حامد را می‌کشد. خانواده مقتول همه تصمیم به قصاص کیومرث می‌گیرند، اما پدر حامد نمی‌پذیرد ولی دو شرط دارد. از طرفی کیومرث از هر دو شرط عاجز می‌ماند و...

این فیلم تلویزیونی به کارگردانی سید مجید پرهیز کلید خورد.

۱۳۹۱/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...