نسخه چاپی

نماینده نهمین مجلس شورای اسلامی:

خطرنفوذ عوامل آمریكا در مجلس آینده جدی است

عکس خبري -خطرنفوذ عوامل آمريکا در مجلس آينده جدي است

نباید به افرادی كه امكان نفوذ آمریكا را در كشور تسهیل می كنند، رأی داد.

به گزارش نما ؛ حمید رضا خصوصی نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در رابطه با راههای نفوذ هم مسلکان و همفکران آمریکایی در مجلس شورای اسلامی به واسطه انتخابات اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه لزوم هوشیاری و بصیرت مردم برای عدم راه یابی کسانی که گرایش و آمالشان در گرو آمریکایی ها در مجلس هشدارهای داده اند، معظم له تاکید داشته اند که نباید به افرادی که امکان نفوذ آمریکا را در کشور تسهیل می کنند، رأی داد. این سفارش حضرت امام (ره )هم بوده است؛ چراکه آمریکا شیطان بزرگ و کانون شرارت ها و دشمنی ها در منطقه و علیه جمهوری اسلامی ایران شناخته شده است.
وی در ادامه افزود: نگذارید که کانون های قدرت و ثروت ارکان نظام را رقم بزنند. بحث نفوذ در طول تاریخ ایران از سوی آمریکا و استعمارگران قابل مشاهده است. چنانچه وقتی افرادی همفکر و هم جهت با اهداف آمریکایی ها وارد مجلس شوند، آمریکایی ها به راحتی می توانند با تقویت خط نفوذ، اهداف خود را دنبال کنند و ضربات جبران ناپذیری را به کشور بزنند.
خصوصی تصریح کرد: مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو مرکز مهم تصمیم گیری در کشور است که مسلما از جهت سیاسی نفوذ در این دو مرکز از خواسته ها و اهداف آمریکایی ها است تا با وصل شدن کانون های قدرت و ثروت با کانون شرارت حضور خود را به اثبات برسانند.
وی افزود: مجلس تکیه گاه حاکمیت مردم در اطاعت از رهبری است و خبرگان هم تکیه گاه ملت در حمایت رهبری بوده است. این دو بازویی است که در مرکز فکری و حمایتی نظام ولایت فقیه مؤثر هستند.
نماینده مردم صومعه سرا در نهمین مجلس شورای خاطر نشان کرد: با توجه داشت برای نفوذ بیشتر در ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران پولها، سرمایه ها و بودجه های بسیار هنگفتی هزینه می شود تا این امر محقق شود. لذا این امر سبب گردیده تا رهبرمعظم انقلاب هشدار جدی در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی آتی بدهند.
خصوصی تاکید کرد: بنده معتقدم که فرمایشات حضرت آقا در هر موضوعی فراز همه موضوعات است و نقطه نظرات ما در فرود مسایل قرار دارد؛ بنابراین سخنان ایشان فصل الخطاب و نصب العین است و خروج از چهارچوب های فرمایشاتشان از خطوط قرمز ما محسوب می شود. به نظر من تا زمانی که پیرو خط ولایت باشیم هیچ گزندی به این مرز وبوم وارد نخواهد شد ولی کوچکترین عدول از خط ولایت و رهبری بزرگترین سیلی را به ما خواهد زد .
وی خاطر نشان کرد : البته ملت ما اثبات کرده است که همیشه در پیروی از ولایت در خط مقدم حضور چشمگیری داشته است لذا مسئولین ما می بایست باتوجه به هشدارهای مقام عظمای ولایت در قبال نفوذ عوامل بیگانه و به ویژه آمریکایی در انتخابات آتی و ورود آنها به مجلس هوشیارانه عمل نمایند. /

۱۳۹۴/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...