نسخه چاپی

تحقیقات درباره علت مرگ پسر خردسال ادامه دارد؛

مرگ پسر ۳ و نیم ساله به دلیل خوردن شربت متادون

پسر ۳ و نیم ساله به دلیل خوردن شربت متادون و مسمومیت جان خود را از دست داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نهم دی ماه امسال خبر فوت پسر 3 و نیم ساله ای که بر اثر مسمویت با خوردن متادون به بیمارستان فیاض بخش منتقل شده بود، توسط مأموران 150 تهرانسر به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران جسد پسر خردسال به پزشکی قانونی منتقل شد و صبح دیروز خانواده این پسر خردسال با حضور در دادسرای جنایی تهران جزئیات فوت فرزندشان را به بازپرس شرح دادند و مادر این پسر به بازپرس گفت: من و شوهرم همراه با خواهر و شوهر خواهرم در منزل پدریم زندگی می کنیم، چند وقتی بود که قصد داشتیم محل زندگیمان را عوض کنیم، من روز فوت پسرم به خاطر اعتیادم در کمپ ترک اعتیاد بستری بودم و بعد از فوت پسرم از این ماجرا خبر دار شدم.

پدر این پسر نیز در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: روز قبل از فوت پسرم، شربت متادون را در دستانش دیدم که بالافاصله شربت را از او گرفتم، صبح روز بعد حوالی ساعت 7 خواهر همسرم من را بیدار کرد و گفت فرزندم مدام خواب است و بیدار نمی شود که با دیدن بیهوشی پسرم او را به بیمارستان منتقل کردیم اما متأسفانه پسرم جان خود را از دست داده بود.

پدر 45 ساله پسر خردسال ادامه اظهاراتش به بازپرس را اینگونه شرح داد: فرزند من به این دلیل که نتوانستیم گواهی ولادتش را از بیمارستان بگیریم، شناسنامه ندارد و اکنون نیز بدون شناسنامه نمی توانیم جسدش را دفن کنیم، خواهر همسرم و شوهرش همواره ماده مخدر شیشه مصرف می کنند و هم فرزند خودشان و فرزند من نیز این صحنه ها را می دیدند.

با اظهارات والدین پسر خردسال، محسن مدیرروستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران دستور اجازه دفن وی را صادر کرد و تحقیقات درباره علت مرگ پسر خردسال ادامه دارد.

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...