نسخه چاپی

جزئیات شهادت مأمور نیروی انتظامی در خوزستان

مأموران نیروی انتظامی در یك درگیری متقابل همراه با تیراندازی موفق به دستگیری یكی از سارقان مسلح شده و سارق دیگر نیز در این عملیات كشته می شود

به گزارش نما معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان جزئیات شهادت مأمور نیروی انتظامی در شهرستان شوش را تشریح کرد.

به گزارش جنوب نیوز، سرهنگ سید رحمان موسوی بابیان مطلب فوق اظهار کرد: رأس ساعت ۲۲ شب گذشته در حالی که گشت منطقه حسین آباد شهرستان شوش در حال گشت زنی بود به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره ای مشکوک شده و پس از بررسی شماره پلاک خودرو متوجه می شوند که این خودرو متعلق به سارقان مسلحی است که در سنوات گذشته سابقه سرقت مسلحانه داشته اند.

وی افزود: خودروی گشت زنی نیروی انتظامی با دو سرنشین به تعقیب سارقان پرداخته و برای توقف آن دستور صادر می کنند ولی از آنجایی که سارقان دارای سابقه متعدد سرقت های مسلحانه و شرارت بودند برای فرار به طور ناگهانی اقدام به شلیک گلوله اسلحه کلاش به سمت خودروی گشت می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: متأسفانه یکی از مأموران نیروی انتظامی در این مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل شده و مأمور دیگر نیز از کمر به پایین مصدوم می شود. البته حال عمومی مأمور مصدوم خوب بوده و جای نگرانی نیست.

موسوی بیان کرد: نیروهای پشتیبانی بلافاصله با دقت و سرعت عمل به تعقیب خودروهای ضاربان پرداخته و آنها را در یادمان شهدای شهرستان شوش زمینگیر و محاصره می کنند.

وی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی در یک درگیری متقابل همراه با تیراندازی موفق به دستگیری یکی از سارقان مسلح شده و سارق دیگر نیز در این عملیات کشته می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان یادآور شد: دستگیری سارقان مسلح در مدت زمانی کمتر از یک ساعت پس از به شهادت رسیدن مأموران گشت انجام شد. مأموران در بازرسی از خودروی سارقان دو قبضه اسلحه جنگی کلاش و مقادیری فشنگ کشف کردند.

موسوسی تأکید کرد: خادمان مردم در لباس پلیس برای برقراری امنیت فردی و اجتماعی همه مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهند کرد و تا جان نثاری و جانفشانی این آمادگی را دارند که در تمامی نقاط استان خوزستان امنیت مردم را فراهم کنند. در راه خدمت به مردم حتی اگر جان خود را نثار کنیم باعث افتخار است.

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...