نسخه چاپی

به كلوپ گفتم آرام باش تا اخراجت نكنند

ونگر: امیدوارم از تساوی با لیورپول در پایان فصل پشیمان نشویم

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن از اینكه شاگردانش در دقیقه پایانی بازی با لیورپول برد را با تساوی عوض كرده‌اند، ابراز ناامیدی كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آرسن ونگر که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس در حالی مقابل میزبان خود، لیورپول تن به تساوی 3 بر 3 دادند که تا لحظات پایانی بازی پیروز میدان بودند، با حضور در کنفرانس خبری اظهار داشت: از نتیجه به دست آمده ناامید و ناراحت هستم. ما بار دیگر شخصیت تیمی خود را نشان دادیم و در حالی که از لیورپول عقب بودیم، نتیجه را 3 بر 2 به سود خود تغییر دادیم.

وی افزود: ناراحتی‌ام از این است که وقتی 3 بر 2 از لیورپول پیش بودیم، سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که می‌توانستیم نتیجه را 4 بر 2 کنیم اما تصمیمات بدی گرفتیم و از این بابت ناراحتم. گلی هم که در دقیقه پایانی بازی دریافت کردیم، این ناراحتی را تکمیل کرد اما این اتفاقات در انگلیس ممکن است رخ دهد و نشان می‌دهد که در لیگ برتر هر حریفی دشوار است.

سرمربی توپچی‌ها در ادامه گفت: امیدوارم از دریافت این گل در لحظات پایانی در پایان فصل پشیمان نشویم. لیورپول در پایان بازی عالی بود و فشار زیادی به آرسنال وارد کرد. ما هم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم، هرچند می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم.

در جریان این بازی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به بابی مدلی، داور چهارم بازی اعتراضاتی داشت. این مربی آلمانی پیش از این سابقه چنین کاری را از ماه اکتبر که هدایت لیورپول را بر عهده گرفت، داشته است.

ونگر در خصوص مکالمه‌ای که در جریان این دیدار و در کنار خط با سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید داشت، عنوان کرد: به کلوپ گفتم که آرام باش، چون اگر آرام نباشی آنها اخراجت می‌کنند و تو را به روی سکوها می‌فرستند. به هر حالی بازی نزدیکی و پایاپایی بود و کلوپ با داور چهارم صحبت می‌کرد. ما مشکلی با این قضیه نداشتیم و حس بدی از حرکت سرمربی لیورپول به ما منتقل نشد.

آرسنال در حال حاضر با 43 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است.

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...