نسخه چاپی

رژیم صهیونیستی سفیر سوئد را احضار كرد

در پی درخواست وزیر خارجه سوئد برای انجام تحقیقات جهت مشخص كردن اینكه آیا نیروهای اسرائیلی عملیات كشتار را در خارج از چارچوب قانون در حق فلسطینی‌ها مرتكب شده یا نشده‌اند، رژیم صهیونیستی سفیر سوئد در تل آویو را احضار كرد تا "خشم" خود نسبت به این اظهارات را ابراز كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در پی درخواست وزیر خارجه سوئد برای انجام تحقیقات جهت مشخص کردن اینکه آیا نیروهای اسرائیلی عملیات کشتار را در خارج از چارچوب قانون در حق فلسطینی‌ها مرتکب شده یا نشده‌اند، رژیم صهیونیستی سفیر سوئد در تل آویو را احضار کرد تا "خشم" خود نسبت به این اظهارات را ابراز کند.

به نقل از پایگاه اینترنتی بوابة‌ الاهرام، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که کارل ماجنوس نیسیر، سفیر سوئد در تل آویو را برای اعتراض نسبت به بیانیه دیگری از مارگوت والستروم، وزیر خارجه سوئد که نه تنها "نشان از جانبداری وی از فلسطینی‌ها بلکه نشانگر رفتار خصمانه وی علیه اسرائیل دارد"، احضار کرد.

در این بیانیه آمده است که به سفیر سوئد در تل آویو همچنین این مساله اطلاع داده شد که دولت اسرائیل و مردمش نسبت به این تصویری که موضع اسرائیل را بد نشان می‌دهد، خشمگین هستند.

گروه‌های حامی حقوق بشر رژیم صهیونیستی را به استفاده از خشونت بیش از حد برای سرکوب حملات فلسطینی‌ها متهم می‌کنند.

پیشتر وزیر خارجه سوئد خواهان انجام تحقیقاتی برای مشخص شدن این امر شد که آیا نیروهای اسرائیلی مرتکب کشتارهایی در خارج از چارچوب قانون در حق فلسطینی‌ها شدند یا خیر که این سخنان خشم رژیم صهیونیستی را که از زمان اقدام سوئد در به رسمیت شناختن کشور فلسطین در سال میلادی گذشته شعله ور شده بود، مجددا برانگیخت.

آمریکا و اتحادیه اروپا و سازمان ملل نیز نسبت به رخدادها در اراضی اشغالی اظهار نگرانی کرده و عنوان داشته‌اند که برای تضمین جلوگیری از تشدید خشونت‌ها باید خویشتنداری شود.

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...