نسخه چاپی

شهادت دومین جوان فلسطینی طی امروز

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت های خود علیه فلسطینیان یك جوان دیگر را در شمال شهر نابلس واقع در كرانه باختری به شهادت رساندند.

به گزارش نما به نقل از سما، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به نام «هیثم محمود عبدالجلیل» از شهرک عصیره در شمال شهر نابلس در اثر تیراندازی نیروهای اشغالگر در نزدیکی ایست بازرسی شماره 17 نابلس به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، این جوان فلسطینی یک نظامی صهیونیست را در این ایست بازرسی با ضربات چاقو زخمی کرده است.

برخی منابع در جمعیت هلال احمر نیز گفتند که رژیم اشغالگر از رسیدن تیم امداد به محل حادثه و ارائه کمک به این جوان ممانعت کردند.

از سوی دیگر نیروهای اشغالگر اسرائیل یک جوان دیگر را در شمال الخلیل به بهانه اینکه قصد حمله با سلاح سرد به سمت نظامیان صهیونیست را داشت، به شهادت رساندند.

منابع محلی گفتند که این شهید فلسطینی یک جوان 20 ساله به عنوان موید عونی جبارین بود.
منابع صهیونیست مدعی شدند که این جوان قصد حمله با سلاح سرد به سمت یکی از نظامیان در نزدیکی چهار راهی بیت عینون در مجاورت شهرک سعیر واقع در شمال الخلیل را داشت که دیگر نظامیان به سمت وی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

انتفاضه قدس و خروش مردمی فلسطینیان علیه جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان این رژیم از اول اکتبر با اجرای عملیات شهادت طلبانه یک نوجوان فلسطینی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

از آن زمان تا کنون 158 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شده اند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...