نسخه چاپی

ویسی: به قهرمانی فكر نمی‌كنیم

ویسی یادآور شد: وقتی سرمربی فلسفه‌ای داشته باشد باشگاه هم حمایت كند می توانیم موفق باشیم. سعی من بر این است كه از بازیكنانی استفاده كنم كه جوان هستند و به گونه‌ای طرد شده‌اند. پول دادن به بازیكن هنر نیست، استفاده بهینه از بازیكن مهم است.

به گزارش نما به نقل از فارس، عبدالله ویسی با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص موفقیت استقلال خوزستان در نیم فصل اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد ویسی صحبت کنم باید ببینیم ساختار ما چه بوده است. ما سال گذشته نتایج ضعیفی داشتیم اما از سرمربی حمایت کردند. سال اول بازیکنان با تجربه خوزستانی را آوردیم که تیم در لیگ بماند. به دنبال بازیکنان بودم که عیار لیگ برتری داشته باشند.

وی ادامه داد: سال گذشته به من گفتند اگر تیم در لیگ بماند یعنی قهرمانی. امسال هم برای ما پشتوانه بزرگی بودند. من هم با خیال راحت کارم را دنبال کردم. بازیکنانی انتخاب کردم که زود قانع نشوند. چه قهرمان شویم چه نشویم واقعا موفق بوده‌ایم. تمام تلاش ما این است که در ادامه راه موفق باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه در 17 هفته 7 گل خورده‌اند گفت: سال‌های گذشته تیم من باز بازی می کرد زیاد گل می زدیم و زیاد هم گل می خوردیم. این مسئله تجربه بسیار خوبی برای من شد که اول گل نخوریم. دفاع بسیار خوبی امسال داریم.

ویسی یادآور شد: وقتی سرمربی فلسفه‌ای داشته باشد باشگاه هم حمایت کند می توانیم موفق باشیم. سعی من بر این است که از بازیکنانی استفاده کنم که جوان هستند و به گونه‌ای طرد شده‌اند. پول دادن به بازیکن هنر نیست، استفاده بهینه از بازیکن مهم است.

وی در مورد اینکه پدیده نیم فصل چه تیمی است گفت: بدون شک تیم استقلال خوزستان پدیده بوده است. بازیکنان با این بضاعت و بودجه توانسته‌اند موفق باشند. اگر می‌توانستم تمام بازیکنان فولاد نوین را می‌آوردم. در برف و. باران دیدار پارسه و آلومینیوم را دیدم. وقت خانواده را برای گرفتن بازیکنان جوان و با استعداد می‌گذارم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه چقدر شانس قهرمانی دارند گفت: به قهرمانی فکر نمی‌کنم. اگر بگویم سهمیه بگیریم می گویید از تیم تعریف کرده ام. سعی و تلاش ما این است که مردم را خوشحال کنیم. نمی‌خواهیم تمرکز بازیکنان بهم بخورد و مغرور شوند.

ویسی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند تا پایان لیگ بتوانند با استقلال رقابت کنند خاطرنشان کرد: وقتی 17 هفته این کش و قوس را داشته‌ایم می‌توانیم 13 هفته دیگر هم در کورس باشیم.

وی در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازیکنان وضعیت مناسبی نداشتند. از قبل می‌دیدم که وضعیت مناسبی نداشتند فضا را سینمایی می‌دیدند بعضی بازیکنان ما در آیینه بودند بازیکنان بیشتر خود را در سینما و آیینه می دیدند. خود من هم شاید آن روز خودم نبودم.

ویسی در مورد ZBZ تیمش خاطرنشان کرد: زهیوی، بیت سعید و زبیدی ZBZ تیم من هستند. البته در این بین فرشاد جان‌فزا و روح‌الله سیف‌اللهی را داریم اما آنها بازیکنان سوسنگرد هستند و با یکدیگر توانسته‌اند بهتر با هم هماهنگ شوند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مشکلش با سیف‌اللهی یادآور شد: مسئله‌ای نبود. وقتی یک بازیکن 3 اخطاره می‌شود از ترکیب بیرون می‌اید مطمئن باشید به تیم برمی‌گردد امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

وی در مورد اختلافاتی که بین فوتبالی‌ها وجود دارد گفت: مطمئن باشید فوتبالی‌ها به هم می خورند و کاری زیبنده نیست که علیه هم صحبت کنیم.

کمتر صجبت می‌کند: از همه خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم می‌خواهم تمرکزم روی تیم باشد. باید 2-3 هفته پیش می‌آمدم اما نشد امیدوارم بتوانیم مردم خوزستان که چیزی جز فوتبال را ندارند خوشحال کنیم.

۱۳۹۴/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...