نسخه چاپی

آزادسازی چند منطقه دیگر در الرمادی

نیروهای امنیتی عراق در ادامه عملیات علیه گروه تروریستی داعش در استان الانبار دو منطقه دیگر در الرمادی را از چنگال داعش آزاد كردند و بیش از ۱۲۰ تروریست داعشی را به هلاكت رساندند.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از المسله نوشت: «ابراهیم الفهداوی» رئیس کمیته امنیتی شهرستان الخالدیه در شرق شهر الرمادی در استان الانبار از آزادسازی دو منطقه "البوفهد" و "البوعلوان" در شرق شهر الرمادی از چنگال تروریستهای داعشی خبر داد.

وی افزود نیروهای امنیتی موفق شدند بعد از به هلاکت رساندن دهها تروریست داعشی از جمله سرکرده های برجسته این گروه دو منطقه البوفهد و البوعلوان را از لوث آنها پاکسازی کنند.

فهداوی اظهار داشت که نیروهای امنیتی در حال آماده شدن برای انجام عملیات امنیتی گسترده با هدف آزادسازی منطقه "السجاریه" در شرق شهر الرمادی هستند.

هلاکت 120 تروریست در شرق الرمادی

از سوی دیگر «خلف الطرموز» عضو شورای استانداری الانبار گفت که نیروهای امنیتی در خلال عملیات امنیتی علیه گروه تروریستی داعش در مناطق شرقی شهر الرماد بیش از 120 تروریست داعشی را به هلاکت رسانده اند.

وی افزود که نیروهای امنیتی موفق شدند مناطق مختلف شرق شهر الرمادی را از لوث تروریستهای داعشی پاکسازی و بیش از 120 تن آنها از جمله سرکرده های برجسته و تروریستهای خارجی عضو این گروه را به هلاکت برسانند.

طرموز گفت که نیروهای امنیتی همچنان به پیشروی خود برای پاکسازی همه مناطق شرقی شهر الرمادی ادامه می دهند.

این مقام عراقی همچنین از خنثی سازی چندین خودرو و ساختمان و منزل بمب گذاری شده به دست تروریستهای داعشی خبر داد.

عضو شورای استانداری الانبار اظهار داشت که در ساعات آینده مناطق استراتژیک الرمادی از لوث تروریستهای داعشی پاکسازی می شود.

هلاکت 25 تروریست داعشی در صلاح الدین

و خبر دیگر اینکه «شاکر جودت» فرمانده پلیس الاتحادیه عراق از هلاکت 25 تروریست داعشی و انهدام یک مخفی گاه این گروه تروریستی در استان صلاح الدین خبر داد.

وی در بیانیه ای افزود که چندین خودروی تروریستهای داعشی از جمله یک خودروی بمب گذاری شده آنها در غرب جزیره سامرا منهدم شد.

جودت اظهار داشت که نیروهای امنیتی یک دژ دفاعی تروریستهای داعشی در روستای "مسعود" در "مکحول" را منهدم کردند و تمامی تروریستهایی که در آنجا بودند به هلاکت رسیدند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...