نسخه چاپی

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی :

هر گونه حركت در در راستای وحدت اصولگریان قابل تقدیر است

عکس خبري -هر گونه حرکت در در راستاي وحدت اصولگريان  قابل تقدير است

همه تلاشها در جهت همگرایی اصولگرایان قابل تقدیر بوده و باید تلاش كنیم همه گروهها را به اندازه وزن واندازه و توانمندی هایشان در این حركت بزرگ نقش بدهیم

به گزارش نما ؛ حسین سبحانی نیا، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در حمایت و تائید از وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر گونه حرکتی که در جهت ائتلاف اصولگرایان صورت بگیرد، قابل تقدیر است و بنده با آن موافق هستم. مؤکدا باید گفت، رمز توفیق اصولگرایی در این شرایط حساس، تنها وحدت است. لذا اگر تفرقه به هر میزانی اتفاق بیفتد، برای اصولگریان خسران به همراه خواهد داشت.
وی افزود: همه تلاشها در جهت همگرایی اصولگرایان قابل تقدیر بوده و باید تلاش کنیم همه گروهها را به اندازه وزن واندازه و توانمندی هایشان در این حرکت بزرگ نقش بدهیم، تا بتوانیم از تفرقه جلوگیری کنیم. به نظر می رسد که مهمترین مرحله کار همین امر است که باید انجام پذیرد.
نماینده مردم نیشابور خاطر نشان کرد: به نظر من، وقتی سخن از حضور و استفاده از تمام ظرفیت های اصولگرایی مطرح است، بنابراین باید تمام گروه ها و افراد اصولگرا به تناسب وزن و جایگاهی که در عرصه سیاسی دارند، دراین جریان نقش داده شوند، تا بهانه از دست برخی از افراد گرفته شود. بنده از ابتدا با هر حرکتی در راستای ائتلاف و همگرایی موافق بودم؛ خوشبختانه ائتلاف اصولگرایان هم در این راستا گام هایی را برداشته است که امیدوارم به نتایج خوبی برسیم، هرچند در مسیر این کار، سختی زیاد است.
این عضو هئیت رئیسه مجلس در ادامه با اشاره به الزامات همگرایی و وحدت نهایی اصولگرایان اظهار داشت: مسلما از الزامات این ائتلاف بزرگ، سعه صدر و تحمل یکدیگر در کنارهم است. همچنین نگاه منطقی به مجموعه ها با توجه به ظرفیتها و توان های آنها و به تناسب وزن اعتبار و جایگاه هایشان در این حرکت جمعی نقش آفرین باشند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


۱۳۹۴/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...